افتخاری: دنبال منابع پایدار هستیم

نشست خبری مدیرعامل استقلال Esteghlal برای معرفی و آغاز همکاری با شرکت دیبا تجارت با حاشیه هایی از جنس فوتبال همراه بود. مدیرعامل استقلال در این نشست خبری بعد از توضیحات درباره حامی مالی جدید این باشگاه، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. مشروح این نشست در ادامه می آید:
صحبت های اولیه:
از خبرنگاران، اعضای هیات مدیره و کمیته فنی تشکر می کنم. همچنین از آقای شفر تشکر می کنم که در این جلسه حضور دارند. باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است و در قانون Law بودجه پیش بینی شده که دولت هیچ بودجه ای به استقلال ندهد اما باشگاه به دنبال این است که از طریق بخش خصوصی مشکلات مالی خود را حل کند.
دنبال منابع پایدار هستیم
ما در سال گذشته با شرکت های مختلفی قرارداد داشتیم و شرایط خوبی را سپری کردیم و باشگاه روی پای خود ایستاد و به تعهدات خود عمل کرد. اگر بخواهیم باشگاه حرفه ای باشیم، باید فراتر از این عمل کنیم و به دنبال منابع پایدار باشیم. در همین راستا با شرکت های مختلف وارد مذاکره شدیم و در اولین گام با شرکت دیبا تجارت به توافق رسیدیم که اولین تولید کننده آب قلیایی است. ما از این موضوع استقبال کردیم تا مردم با این محصول آشنا شوند. در همین راستا جلساتی با مدیران محترم این مجموعه داشتیم که باید از مدیران این شرکت برای وقتی که اختصاص دادند، تشکر کنم. ما درگیر مسائل تیم بودیم اما ساعت ها وقت گذاشتیم و در نهایت قراردادی تنظیم شد و امروز نیز این قرارداد آغاز شد. امیدوارم از فردا اتفاقی رخ دهد که هواداران با این محصول آشنا شوند و در راستای کمک به باشگاه از این محصول به باشگاه کمک کنند.
مذاکرات ما ادامه دارد
با شرکت های دیگر در حال مذاکره هستیم و می خواهیم با شرکت هایی کار کنیم که برای سلامتی مردم کار می کنند. قبلا از من سوال می کردند چگونه به باشگاه کمک کنیم. من به آنها گفتم ما شماره حساب نمی دهیم و پول دستی نمی گیریم اما کالایی به آنها ارائه می دهیم که مورد استقبال هواداران قرار می گیرد. کالاهای زیادی با ما صحبت کردند اما ما زیربار نرفتیم زیرا می خواستیم مطمئن باشیم این کالا باید به ما کمک کند. این کالا تنها محصول این شرکت نیست و در آینده محصولات جدیدی به مردم ارائه می کنیم. از آقای شفر دعوت کردیم در اینجا حضور داشته باشند زیرا هر کاری که انجام می دهیم، همه اعضای باشگاه باید در جریان آن قرار بگیرند. فقط این موضوعات برای هیات مدیره نیست و بقیه دوستان باید کمک کنند تا این کار رو به جلو برود و طرح موفقی باشد.
حواشی:
شفر سرمربی استقلال به همراه ملکی عضو هیات مدیره، توفیقی معاون ورزشی و محمد نوری عضو کمیتته فن در این نشست خبری حاضر شدند.
*این نشست که قرار بود ساعت 10 آغاز شود، با تاخیر برگزار شد.
*سرمربی استقلال بر خلاف اعلام قبلی در این نشست خبری حضور داشت و پیش از شروع نشست پس از آنکه با حاضران در نشست خبری عکس یادگاری انداخت، برای دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟