دوپینگ تیم ملی و پرسپولیس با سید جلال

حسینی فصل را با مصدومیت و نیمکت نشینی آغاز کرد و در ادامه نیز با وجود انتشار خبر بهبودی، همچنان در تیم ملی و پرسپولیس دور از ترکیب اصلی بود. تیم باشگاهی اش در این مدت زوج ثابتی برای میانه خط دفاع نداشت و آخرین بازی تیم ملی نیز، 2 گل وارد دروازه شاگردان کی روش در پیداشت.او شب گذشته نزدیک به 20 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و با ثبت یک بازی ملی دیگر، چهارمین بازیکن با سابقه تاریخ فوتبال ملی ایران لقب گرفت. حال او در اندیشه عبور از علی کریمی با 127 بازی ملی است.
مدافع میانی تیم کشورمان که نزدیک به 400 بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم های مختلف انجام داده، در حال حاضر باتجربه ترین مهره تیم کارلوس کی روش به شمار می رود و بدون شک حضورش در جام جهانی، می تواند کمک شایانی به تیم ملی بکند.
در دوران دوری حسینی از پرسپولیس نیز مشخص شد موفقیت این تیم در دفاع تا حدی به این بازیکن وابسته بود. سرخپوشان که فصل گذشته آمار هر 3 بازی یک گل را داشتند، در آخرین بازی آسیایی 4 گل خوردند و در لیگ هم در 7 بازی 5 بار دروازه خود را باز شده دیده اند! باید دید در بازی پیش رو مقابل استقلال Esteghlal خوزستان او به میدان خواهد رفت و مهم تر از آن، عملکردش در بازی الهلال چطور خواهد بود. بدون شک پیروزی بر الهلال بدون خط دفاعی مستحکم میسر نخواهد شد.
سیدجلال در طی 10 سال بازی برای تیم ملی 8 گل ملی نیز زده و تا سال قبل، بازیکنی بی رقیب و همیشه فیکس در ترکیب ایران بود. حال بازگشتش به میادین می تواند نوید روزهای خوش برای تیم پرسپولیس و البته زنگ خطری برای دیگر مدافعان تیم ملی باشد چرا که حسینی، در 35 سالگی توانایی رقابت با مدافعان جوان و بااستعداد برای رسیدن به ترکیب اصلی را دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟