ربیعی: دوپینگ تیم فکری بعید است

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران که هفته‌های موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان به \"ورزش سه\" گفت: بازی مقابل گل‌گهر سیرجان یکی از دیدارهای مهم ما است و امیدوارم که بتوانیم برنامه‌هایمان را در این بازی پیاده کنیم و در نهایت پیروز میدان باشیم. اگرچه حریفمان حریف آسانی نیست و سیرجانی‌ها تیم خوبی دارند.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر رتبه برایمان مهم نیست و به جدول نگاه نمی کنیم و فقط بازی به بازی جلو می رویم بعد به شرایط جدول و رتبه‌مان در پایان فصل فکر می‌کنیم اگرچه هدفمان در طول این مدت رسیدن به موفقیت است و مسیری را طی می‌کنیم که در ابتدا به آن فکر می‌کردیم.
او در رابطه با سخت‌گیری بیشتر لیگ یک و نظارت افسران تست دوپینگ در فوتبال ابتدا به موضوع نفت و آلومینیوم می‌پردازد و می‌گوید: اتفاقی که در برنامه لیگ یک افتاد را دیدم و با شناختی که نسبت به آقای فکری و فوتبال نفت‌مسجدسلیمان دارم آن را بعید می‌دانم. من حقیقتا این موضوع تصاویر و مواردی که پخش شد را رد می کنم و بعید می‌دانم چنین چیزی اتفاق افتاده باشد.
ربیعی اضافه کرد: اینکه نظارت دوپینگ باشد، خوب است و بسیار هم روی آن تاکید دارم و باید این اتفاق بیفتد. اتفاق دیدار نفت و آلومینیوم را رد می کنم فکر می کنم یک سوءتفاهم دو جانبه ایجاد شده. نفتی‌ها خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه گرفته‌اند نباید در خصوص آنها اینطوری فکر کرد. بایدذهنیت‌ها را در فوتبال مثبت کنیم و با مثبت‌نگریی بیشتر به متن فوتبال بپردازیم.
سرمربی بادران درباره پیش‌بینی‌اش از اینکه چه تیم‌هایی می‌توانند به لیگ‌برتر صعود کنند می‌گوید: من معتقدم حداقل 10 تیم می‌توانند جزو مدعیان صعود به لیگ‌برتر باشند و بادران هم یکی از این 10 تیم خواهد بود.
او در رابطه با شرایط مساعد بادران در جذب بازیکن و اینکه توقعات از این تیم بالاست می‌گوید: ما به آن صورت بازیکنی جذب نکرده‌ایم و 75 درصد از بازیکنان حاضر در بادران کسانی هستند که فصل گذشته با این تیم قرارداد داشته‌اند. نکته‌ای را هم که باید یادآور شوم این است که ما در این بازی 4 بازیکن اصلی‌مان را به علت مصدومیت نداریم. همانطور که گفتم ما بازی به بازی جلو می‌رویم و با داشته‌هایمان پیش می‌رویم. شرایط بادران با سایر رقبا یکی است و هیچ برتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ یکی ندارد فقط هر بازی بازیکنان‌مان با تلاش بیشتر پا به میدان می‌گذارند فقط همین.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟