اعتراض عجیب مدیران و هواداران الهلال به دیاز

آبی پوشان عربستان در 5 دیدار لیگ عربستان موفق شدند با کسب 4 برد و 1 تساوی و 13 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. حضور موفق آنها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز نشان می دهد نتایج موفق این تیم ادامه دار بوده اما سرمربی آرژانتینی الهلالی ها این روزها، اوقات خوشی را نمی گذراند، او که پس از دیدار برابر القادسیه حرف های عجیبی از روی عصبانیت به زبان رانده بود، در حال پس دادن تاوان آنهاست؛ به طوری که حتی پس از جلسه او و رئیس باشگاه الهلال، عربستانی ها ادامه حضور او را منوط به نتیجه دیدار برابر پرسپولیس دانستند.
رسانه های عربستانی نیز بر خشم مدیران الهلال پس از بازی با القادسیه صحه گذاشتند و نتیجه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برای سرمربی آرژانتینی مهم دانستند. این اتفاق از آن نظر عجیب به نظر می رسد که تیم تحت هدایت دیاز توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد.
نکته جالب در این باره اینکه اعتراض ها به این مربی به همین جا ختم نمی شود و تماشاگران فوتبال عربستان و تیم الهلال نیز از دست او شاکی هستند و دیاز علاوه بر مدیران الهلال، مورد خشم هواداران این تیم نیز قرار گرفته است؛ به طوری که حملات مجازی آنها پس از بازی آخر به اوج خود رسیده است. تماشاگران الهلال از ترکیب مورد نظر دیاز دل خوشی ندارند و برخی تصمیمات این مربی مانند اعتماد بیش از حد به معیوف و یا نیمکت نشینی علی الحبسی را ابدا نمی پسندند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟