تغییرات مهم استقلال قبل از بازی مقابل ذوب آهن

جلسه رسمی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال Esteghlal روز شنبه انجام نشد تا احتمال باقی ماندن منصوریان در راس کادرفنی آبی ها قوت بگیرد.
مدیرعامل استقلال بعد از شکست برابر پارس جنوبی اعلام کرده بود که درباره آینده این تیم در هیات مدیره تصمیم گیری خواهد شد؛ اما روز شنبه تنها جلسه ای میان افتخاری و ملکی و در غیاب زمانی و قراب انجام شد و به نظر می رسد با توجه به مشکلات مالی و زمانی فعلا اعضای هیات مدیره رای به ابقای منصوریان به شرط اعمال تغییرات در رختکن آبی ها دادند.
حضور علیرضا منصوریان در ساعات پایانی روز در جلسه با مدیرعامل نیز احتمالا به همین دلیل بوده است و سرمربی استقلال امروز از ساعت 12 مجددا در تمرینات این تیم حضور دارد.
سرمربی استقلال از ساعت 11 صبح با حضور در هتل المپیک جلسه ای با اعضای کادرفنی خود برگزار کرد و احتمالا خبر تغییرات در کادرفنی را در این جلسه به آنها ابلاغ کرده است. این جلسه مهم تنها یک ساعت پیش از شروع اولین جلسه تمرین آبی ها بعد از شکست برابر پارس جنوبی برگزار شد.تمرین استقلالی ها از ساعت 12 پشت در های بسته در زمین شماره دو آزادی Freedom انجام می شود و غایبان احتمالی این جلسه تمرین را باید تغییرات جدید استقلال برای ادامه لیگ دانست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟