گل کمیاب و زیبای نوری در ال گیلانو

پژمان نوری امسال دوباره به ملوان بازگشته است تا در کنار نادردست نشان همراه تیم محبوبش به لیگ برتر بازگردد. او گل اول تیمش برابر سپیدرود را از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود تیمش بازی کرد. هرچند ملوان تا هفته چهارم لیگ آزادگان وضعیت خیلی خوبی ندارد و با 5 امتیاز در رده یازدهم است؛ اما حذف سپیدرود لیگ برتری در دربی گیلان در جام حذفی می تواند آغاز خوبی برای تولد مجدد قوهای سپید باشد.
پژمان نوری از زمانی که فوتبال حرفه ای را آغاز کرده ، یک درمیان در تیم ملوان توپ زده است. او از سال 80 و با ملوان انزلی به فوتبال ایران معرفی شد؛ اما بعد از دوسال به تیم پگاه تیم رقیب و هم استانی ملوان پیوست. دوسال نه چندان موفق در رشت باعث شد تا نوری در سال 84 به پرسپولیس بپیوندد. او سال های درخشانی را با پرسپولیس آری هان، دنیزلی و قطبی گذراند؛ اما بعد از چهارسال بار دیگر به ملوان بازگشت و مجددا بعد از دو سال به تیم الامارات پیوست و بعد از یک سال حضور در این تیم اماراتی دوباره پیراهن قوهای سپید را به تن کرد.
سال 92 پژمان نوری این بار در تهران به استقلال Esteghlal رفت تا جایگاهش نزد پرسپولیسی ها خدشه دار شود؛ اما یک سال حضورش در استقلال همراه با موفقیت نبود و ...درست حدس زدید او دوباره به ملوان بازگشت. دوباره دو سال در ملوان بازی کرد و این بار انزلی را به مقصد بابل ترک کرد.یک فصل حضور در خونه به خونه بابل و دوباره بازگشت به ملوان...
پژمان نوری امسال دوباره با لباس ملوان به مسابقات بازگشته است هرچند ملوان در لیگ آزادگان است و باید برای رسیدن به لیگ برتر یک فصل سخت و طاقت فرسا را پشت سر بگذارد. این تیم هنوز در لیگ آزادگان به فرم مطلوب برای حضور در جمع مدعیان صعود قرار نگرفته؛ اما دیروز توانست در دربی گیلان و در زمین تیم لیگ برتری سپیدرود پیروز شده و به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران راه یابد. او در این بازی با گلی که زد فشار زیادی را به سپیدرود برای رسیدن به تساوی وارد کرد.
او در دقیقه 30 یک ضربه ایستگاهی از پشت هجده قدم را با ضربه دقیق پای چپ به زاویه مخالف زد و گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا نشان دهد هنوز هم می تواند بازیکنی موثر در موفقیت های تیمش باشد. گل نوری از آن دست گل هایی است که خیلی کم در فوتبال ایران شاهد آن هستیم. نوری بازیکن چپ پا ، دونده با قدرت بدنی بالا و شوتزن است که شاید بزرگترین نقطه ضعفش تعویض زودهنگام تیم باشد. او اگر کمتر تیم عوض می کرد شاید شرایط به مراتب بهتری را امروز داشت هرچند اگر او با ملوان در جام حذفی تا جای مناسبی بالا بیاید و در پایان فصل همراه این تیم به لیگ برتر برسد آن وقت سال های پایانی فوتبالش درخشان خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟