واکنش فدراسیون شنا به عدم اعزام کاروان ایران به ازبکستان

پس از انتظار چند ساعته کاروان ایران در فرودگاه مهرآباد برای اعزام به مسابقات شنا، شیرجه و واترپلوی رده‌های پایه که از امروز (جمعه) در ازبکستان آغاز می‌شود، هنوز این سفرانجام نشده است.
محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص اینکه چرا این سفر هنوز انجام نشده، گفت: با توجه به اینکه این سفر قرار بود با چارتر انجام شود، نیازمند اخذ مجوزهایی بود که ما از روز گذشته به دنبال گرفتن آن بودیم ولی هواپیمای ایران نمی‌تواند در فرودگاه ازبکستان فرود بیاید و باید مجوزهای مربوط به آن را دریافت کنیم. ضمن اینکه عبور از آسمان کشورهای دیگر نیاز به مجوزهایی دارد.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز مسابقات از امروز، آیا کاروان ایران به این مسابقات می‌رسد یا خیر، گفت: ما چاره‌ای نداشتیم. جان بچه‌ها و اعضای کاروان ایران از حضور در این مسابقات مهم‌تر است.
به گزارش میزان، با توجه به اظهارات سمیعی‌زاده باز هم این اتفاقات به دلیل بی‌برنامگی فدراسیون شنا است چون از قبل مشخص بود که برای چنین پروازی باید مجوزهای لازم را اخذ کنند و اگه یک برنامه‌ریزی صحیح انجام می‌گرفت نیاز نبود در روز آغاز مسابقات در ازبکستان، مسئولان فدراسیون شنا همچنان در پی اخذ این مجوزها باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟