واکنش تاج به شایعه تبانی با سوریه

تاج گفت: از مطرح شدن بحث تبانی توسط نماینده مردم متاسف شدم. در مرام و منش حرفه ای کی روش هیچ وقت چنین چیزی مطرح نیست. فوتبال ایران پاک است و ما سابقه تساوی با سوریه را داشته ایم. از شنیدن بحث تبانی از زبان نماینده مردم بسیار متاسف شدم.
مهدی تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده؛ اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از 1994 تا به امروز داشته ایم و طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش Sport کشور و حیثیت فوتبال ملی است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنها که کی روش را می شناسند، به خوبی می دانند که در مرام، منش و سابقه حرفه ای کی روش هیچ وقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست؛ چراکه او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.
تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست به دست هم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند؛ ولی این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟