حکیم: از بازی ایران تعجب کردم/ برای موفقیت هم‌قسم شده بودیم

ایمن حکیم پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل ایران و راهیابی به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: تبریک می‌گویم به مردم سوریه. از تک تک افراد تیم که عزم و اراده در وجودشان بود تشکر می‌کنم. آنها نشان دادند تمام توان خود را برای برد گذاشته بودند و ما هم با وجود سختی‌هایی که کشیدیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و خوشحالیم.

 

وی اضافه کرد: قبلا هم گفته بودم ایران بهترین تیم آسیاست و امروز هم مقابل ما بهترین بازی را انجام داد، اما بازیکنان ما هم قسم شده بودند که به این نتیجه برسیم. مهم‌ترین چیزی که در بازی ایران دیدم این بود که آنها قدرت و شأن و شخصیت خود را حفظ کردند و ما هم خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

 

سرمربی تیم ملی سوریه در واکنش به وقت تلف کردن بازیکنان تیمش پس از گل اول گفت: نمی‌توانم چنین چیزی را تأیید کنم. ما می‌دانستیم پس از گل اول، ایرانی‌ها آمادگی گل زدن را دارند. ایران قوی‌ترین بازی خود را انجام داد و در سوی دیگر ما هم بازی قدرتمندی به نمایش گذاشتیم. از طرفی، می‌دانستیم گل‌های زیادی در پیش خواهد بود. ایرانی‌ها در جاهای بزرگی بازی کرده‌اند، اما از حیثیت‌مان دفاع کرده و توانستیم خودمان را در زمین ایران به اثبات برسانیم.

 

حکیم در خصوص صعود تیم سوریه به پلی‌آف جام جهانی و برنامه‌های تیم ملی این کشور تصریح کرد: چیزی که می‌توانم بگویم این است که شکر خدا این مرحله را رد کرده‌ایم و طبیعتا برنامه‌هایی خواهیم داشت. در 12 تیمی که در این مرحله حضور داشتند، ما سخت‌ترین راه را داشتیم. با توجه به اینکه 10 بازی را بیرون از خانه برگزار کردیم، توانستیم به این مرحله صعود کردیم. روز گذشته در نشست خبری گفتم که ایران واقعا تیم خوبی است. آنها امروز بهترین نمایش را داشتند و قوی بودند و من واقعا از این مسئله تعجب کردم.

 

وی در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در مرحله بعد با عربستان دیدار کنند یا ژاپن، گفت: طبیعتا این مسئله را می‌دانیم که همانطور که برابر ایران بازی خوبی انجام دادیم، می‌توانیم مقابل عربستان و ژاپن هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هیچ فرقی برای ما ندارد که با چه تیمی بازی کنیم، چون ایران آنقدر قوی بود که می‌توانیم از پس عربستان و ژاپن هم برآییم . یک ماه روی این مسئله وقت و امید داریم که بازی خوبی انجام می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟