لو: مقابل نروژ به لحاظ روحی پیشرفت قابل توجهی داشتیم

یواخیم لو که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شهر اشتوتگارت با نتیجه 6 بر صفر میهمان خود، نروژ را در هم کوبیدند و در آستانه صعود به جام جهانی روسیه قرار گرفتند، پس از این بازی گفت: از بازی در اشتوتگارت لذت بردیم. جو موجود در این بازی فوق‌العاده بود و زیبایی فوتبال را نشان داد.
وی در ادامه اظهار داشت: پس از بازی جمهوری چک (پیروزی 2 بر یک این تیم در خانه چک) با خود گفتیم باید روحیه‌ای دیگر در این تیم دمید و در بازی مقابل نروژ از این حیث پیشرفت قابل‌توجهی داشتیم. ما پس از مدت نسبتاً طولانی در خانه خود بازی می‌کردیم و هواداران‌مان هم بی‌صبرانه منتظر دیدن ملی‌پوشان خود بودند و سپس ما هم با به ثمر رساندن گل‌های زیبا پاسخ محبت آنها را دادیم.
لارس لاگربگ، سرمربی نروژ هم اظهار داشت: آلمان تیمی شگفت‌انگیز و قطعاً یکی از بهترین تیم‌های دنیا است. آنها شرایط را برای ما سخت کردند. وقتی صد درصد توان خود را در جریان بازی ارائه ندهید، کار برای‌تان مقابل تیمی همچون آلمان دشوار می‌شود.
آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل، در 29 بازی رسمی موفق به کسب 22 پیروزی و 4 تساوی شده و تنها در 3 بازی شکست خورده است. آنها در این بازی‌ها 78 گل به رقبا زده‌اند و در مقابل 19 بار دروازه‌شان باز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟