تمجید ایگور پانادیچ از علیرضا بیرانوند

تیم ملی ایران در 9 دیدار انتخابی جام جهانی گلی دریافت نکرده که سهم علیرضا بیرانوند هشت بازی از این تعداد بوده است. رکوردی جالب توجه که تمجید مربی دروازه‌بانان پرسپولیس را نیز در پی داشت.
ایگور پانادیچ با اشاره به عملکرد شاگردش در تیم ملی گفت: او مسلما اکنون بهترین در ایران است و شکی در آن نیست. البته من خیلی هیجان زده نیستم و نمی‌گویم که این آمار نشان دهنده برتر بودن او در جهان است؛ اما مسلما او سقف بزرگتری دارد و می‌تواند به چیزهای بزرگتری که در ذهن دارد نیز برسد.
مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با اشاره به اینکه بیرانوند در تیم ملی توانسته رکورد هیجان انگیزی را نصیب خود کند گفت: بیرانوند مسلما شایسته این رکورد است و ما از آن شگفت زده نمی‌شویم و امیدوار به تکرار و تکرار آن هستیم. بیرانوند در طول فصل و حتی فصل گذشته عملکرد مثبتی برای ما داشت و برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیز باید امیدوار به تکرار درخشش و حتی بالاتر از آن از سوی او بود. 
ایگور در خصوص اینکه او شایستگی حضور در تیم ملی را با پیراهن شماره یک را دارد یا خیر گفت: شما فرد بهتری از او را سراغ دارید که با این کیفیت و شرایط بتواند کمک کند؟ مسلما او اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و باید کمک کرد تا به سقف اصلی اش نیز برسد.
مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا عدم دریافت گل و دستیابی به این رکورد نشان دهنده برتری یک دروازه‌بان نسبت دیگر گلرهای جهان است گفت: یک رکورد حاصل اتفاقات زیادی است و کیفیت فنی یکی از آنهاست. برای بیرانوند همه ما خوشحالیم اما این به آن معنا نیست که اکنون برترین در دنیاست و یک رکورد هیجان انگیز و حسرت برانگیز است. بیرانوند اما همانطور که گفتم می‌تواند خیلی بهتر از چیزی که اکنون است بشود و شایستگی و لیاقت آن را دارد. باید هیچ وقت از مسیری که دارد برای دستیابی به موفقیت بزرگتر کوتاه نیاید. من خوشحالم که او را در اختیار داریم و می‌توانیم به جاه طلبی‌های بیشتر فکر کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟