انتقاد نشریات کاتالان از عملکرد بارسا در نقل و انتقالات

بارسا در این فصل نقل و انتقالات، نیمار، فوق ستاره خود را از دست داد و نتوانست جانشین های مد نظرش را به خدمت بگیرد. پاری سن ژرمن با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار، او را به خدمت گرفت و بارسا نتوانست مانع آنها در این مسیر شود. با این حال، پس از فروش نیمار، بارسا بودجه خوبی برای تقویت خود در خط حمله و پیدا کردن جانشین مناسبی برای ستاره برزیلی در دست داشت. آنها در ابتدا تمام تمرکز خود را بر جذب کوتینیو قرار دادند ولی باشگاه لیورپول از همان ابتدا سفت و سخت با این موضوع برخورد کرد و مانع این انتقال شد.
با این حال بارسا به تلاش خود ادامه داد و دست بردار نبود. از سوی دیگر آنها عثمان دمبله را نیز مد نظر داشتند و با فشار بسیاری که از سوی دمبله به باشگاه دورتموند وارد شد، در نهایت ستاره فرانسوی راهی بارسا شد و به گرانترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل شد. پس از جذب دمبله نیز بارسا همچنان به دنبال به خدمت گرفتن کوتینیو بود ولی تا روز آخر نقل و انتقالات، لیورپول تمام پیشنهادات آبی اناری پوشان را رد کرد و مانع جدایی ستاره برزیلی خود شد. نشریات کاتالان نیز در تیتر یک خود، به انتقاد از عملکرد بارتومئو و دیگر مدیران بارسا در جذب بازیکن پرداخته اند.
روزنامه موندو دپورتیوو، با انتشار عکس کوتینیو در صفحه اولش و با رنگی کردن کلمه "نه"، به منتفی شدن حضور او در بارسا پرداخته و این را یکی از نقاط ضعف بارسا در تابستان جاری دانسته است.
روزنامه اسپورت نیز با تیتر "نه یک خرید، نه دو خرید؛ صفر خرید" به عملکرد ضعیف مدیران بارسا در نقل و انتقالات اشاره کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟