دفاع رئیس فدراسیون کره از شرایط چمن ورزشگاه

کره جنوبی بعد از تساوی برابر ایران شرایط کمتر تجربه شده ای را پشت سر می گذارند. بازیکنان تیم ملی کره صبح روز جمعه تمرینات خود را با برگزاری یک جلسه تمرین ریکاوری در هتل محل اقامت خود آغاز کردند تا برای سفر به تاشکند آماده شوند اما شرایط این کشور هیچ شباهتی به سال های گذشته ندارد.
کره برای نهایی کردن صعود خود باید ازبکستان را در تاشکند شکست دهد و در صورت کسب مساوی و یا شکست این احتمال وجود دارد که کره جنوبی شانس صعود مستقیم به جام جهانی را از دست بدهد. رسانه های کره جنوبی که به دلیل شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه جام جهانی سئول از فدراسیون کره جنوبی انتقاداتی را داشتند، مسئولان فدراسیون را برای حمایت هر چه بیشتر از تیم ملی این کشور در مسیر صعود به جام جهانی تشویق می کنند تا کره نهمین صعود خود را نیز تجربه کند.
رئیس فدراسیون کره جنوبی در انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه جام جهانی سئول، با رد این انتقادات می گوید: شرایط زمین به اندازه ای که در مورد آن صحبت می شود، بد نبود.
فدراسیون کره جنوبی در صورت عدم موفقیت برای دریافت سهمیه مستقیم جام جهانی، انتقادات زیادی را تحمل خواهد کرد و باید شاهد تغییرات زیادی در این فدراسیون به دلیل این ناکامی باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟