سرنوشت کره جنوبی در دست کارلوس کُره‌کُش!

تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش بدون شک کابوس چند سال اخیر تیم ملی کره محسوب می‌شوند. سرمربی پرتغالی تیم ملی در 4 دیدار اخیر دو تیم با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسیده تا برخی به او لقب «کارلوس کُره‌کُش» بدهند. حالا دو تیم قرار است فردا (پنج‌شنبه) در قالب نهمین دیدار مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف همدیگر بروند.
ایران با 20 امتیاز صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرده و بدون دریافت حتی یک گل، آماری خیره‌کننده را به ثبت رسانده است. در این گروه کره جنوبی و ازبکستان برای صعود به عنوان دومین تیم گروه A در منطقه آسیا تلاش می‌کنند. کره 13 امتیازی و ازبکستان 12 امتیازی در آخرین دیدار رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و همین موضوع حساسیت بازی فردا را بیشتر می‌کند.
کره برای صعود به جام جهانی باید در خانه از سد ایران بگذرد اما تجربه تلخ این تیم از دیدار دور قبل و گل به یادماندنی رضا قوچان‌نژاد، کره‌ای ها را نگران کرده است. از سوی دیگر ازبکستان در چین میهمان شاگردان لیپی است. هر چند چین قعرنشین گروه محسوب می‌شود اما قطعا ازبکستانی‌ها روز آسانی نخواهند داشت. باید دید کی‌روش که سرنوشت کره جنوبی را در دست دارد، به صعود این تیم کمک می‌کند یا زمینه‌ساز حضور ازبکستانی‌ها در روسیه می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟