سلطانی‌فر در اندیشه حذف رئیس هیأت مدیره استقلال/ چه کسی جانشین قریب می‌شود؟

هیأت مدیره باشگاه استقلال Esteghlal روز گذشته (یکشنبه) تشکیل جلسه داد تا در مورد وضعیت علیرضا منصوریان روی نیمکت آبی‌پوشان تصمیم‌گیری کند. سرمربی استقلال که در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرده، روز گذشته در جلسه اضطراری هیات مدیره حاضر شد تا در مورد دلایل ناکامی تیمش توضیح دهد.
در نهایت اعضای هیأت مدیره در غیاب رئیس این هیأت تصمیم گرفتند تنها دو بازی دیگر به منصوریان فرصت دهند. محمدحسین قریب مطابق انتظار در این جلسه هم شرکت نکرد تا نشان دهد اختلافات میان او و سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال جدی است.
قریب همچنان به دنبال ملاقات با وزیر ورزش Sport و جوانان است و تا زمانی که موفق به دیدار مسعود سلطانی‌فر نشود در جلسات هیأت مدیره باشگاه استقلال شرکت نخواهد کرد.
شنیده می‌شود وزیر ورزش و جوانان که هم با قریب و هم با افتخاری رابطه خوبی دارد، نمی‌خواهد به اختلاف این دو ورود کند اما ادامه غیبت‌های رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در جلسات باعث شده سلطانی‌فر به فکر حذف قریب از هیأت مدیره و انتخاب عضوی جدید برای برقراری آرامش در اردوی آبی‌پوشان بیفتد. هنوز مشخص نیست چه گزینه‌ای جای قریب را در هیأت مدیره باشگاه استقلال خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 299189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟