اعترافات عجیب وین رونی در مورد خودش

وین رونی که پس از 4837 روز جدایی از اورتون، عصر روز شنبه در اولین بازی رسمی خود برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید در چارچوب هفته اول لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شد و تیمش را به پیروزی یک بر صفر برابر استوک‌سیتی سوق داد، انگیزه بالایی برای درخشش بیشتر در تیمی که در آنجا به فوتبال انگلیس معرفی شد، دارد.
رونی گفت: انتظارات زیادی از من در بازگشت به اورتون می‌رود. برخی هواداران بر این باورند که من به اندازه‌ای خوب نبوده‌ام که بخواهم به اورتون بازگردم، اما حالا این به من بستگی دارد که خودم را به اثبات برسانم. سخت در حال تلاش هستم و آماده چالش به اثبات رساندن خودم هستم. می‌توانستم به تیم لیگ برتری دیگری بروم و کار خیلی ساده‌تری داشته باشم، اما به اورتون بازگشتم تا بهترین عملکردم را برای این تیم به نمایش بگذارم
وی در ادامه اظهار داشت: اورتون باشگاهی است که به عنوان یک هوادار با آن بزرگ شدم و همیشه می‌خواستم برای این تیم بازی کنم. اکنون هم می‌خواهم تا بهترین بازی‌ام را برای اورتون ارائه بدهم. می‌دانستم که وقتی به اورتون بازگردم، فشار زیادی روی من خواهد بود، اما بازی در این شرایط را دوست دارم.
مهاجم 31 ساله تافی‌ها صحبت‌های خود را اینطور جمع‌بندی کرد: هواداران فوتبال احمق نیستند. همه می‌دانند که من دیگر آن بازیکن انفجاری که در سن 16 تا 18 سالگی در اورتون بودم، نیستم. با این حال فکر می‌کنم که حالا بازیکنی به مراتب باهوش‌تر هستم و سبک بازی‌ام تغییر کرده است. امیدوارم تغییر در سبک بازی‌ام به اورتون کمک کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟