جانشین فرزاد حاتمی در تراکتورسازی کیست؟

تراکتورسازی که در شرایط سختی باید در هفته چهارم به مصاف نفت تهران برود، با وجود کمبود بازیکن و مشکلاتی که در این زمینه دارد، با محرومیت یکی از مهره‌های کلیدی خود روبرو شده است.
فرزاد حاتمی که هفته گذشته در هتل المپیک با امیرحسین صادقی، مدافع پیکان درگیر شد از سوی کمیته انضباطی برای حضور در دیدار با نفت محروم شد و قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
بدین ترتیب گل‌محمدی باید به فکر جانشین حاتمی برای دیدار پنجشنبه باشد و چند گزینه پیش روی او قرار دارد:
مهدی شریفی
مهاجم تراکتورسازی به دلیل حضور حاتمی در ترکیب اصلی، از مهاجم نوک تبدیل به وینگر شده بود و این فرصت را دارد تا مقابل نفت به پست اصلی خودش برگردد. شریفی در دقایق پایانی بازی با استقلال Esteghlal هم دقایقی به عنوان زوج حاتمی به نوک حمله منتقل شد و محتمل‌ترین گزینه جانشینی حاتمی است.
فاخر تهامی
مهاجم جوان و خوش آتیه تراکتورسازان که یک فرصت طلایی مقابل دروازه استقلال از دست داد هم می‌تواند گزینه جانشینی حاتمی باشد. تهامی در دو دیدار تراکتورسازی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده و همین موضوع او را به ترکیب اصلی در غیاب مهاجم اصلی سرخپوشان تبریزی نزدیک می‌کند.
شهرام گودرزی
آنقدر در تراکتورسازی به عنوان هافبک و دفاع به زمین آمده که شاید مهاجم بودن را فراموش کرده باشد ولی پست اصلی او پیش از آمدن به این تیم خط حمله بوده و شاید نبود حاتمی فرصتی باشد تا برای اولین بار در این تیم در پست اصلی و تخصصی خودش بازی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 294848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟