«عیبی یوخ»، تنها امید یحیی برای ادامه راه سخت

تراکتورسازی با انبوهی از مشکلات در لیگ برتر هفدهم حضور پیدا کرده است؛ شاگردان یحیی گل محمدی پس از محرومیت فیفا مبنی بر عدم جذب بازیکن جدید، چند بازیکن کلیدی خود را نیز به علت مصدومیت از دست دادند تا شرایط بسیار سخت شود. از سوی دیگر قرعه سخت در ابتدای لیگ برتر نیز مزید برعلت شد تا نتایج خوبی حاصل نشود.
جوان شدن تراکتورسازی در مسابقات لیگ برتر سبب شد تا در 3 هفته ابتدایی با وجود عملکرد خوب این تیم، اما 3 شکست مقابل استقلال Esteghlalخوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران در کارنامه تیم تبریزی به ثبت برسد. با وجود قعرنشینی تراکتور اما هواداران این تیم همچنان به حمایت از بازیکنان و کادرفنی می پردازند. بعد از بازی با استقلال هواداران پرتعدادی که به ورزشگاه آزادی Freedom رفته بودند، با شعار معروف «عیبی یوخ» به تیم شان روحیه دادند و از بازیکنان خود حمایت کردند. آنها در بازی های گذشته نیز این کار را انجام دادند تا نشان دهند شرایط تیم را درک می کنند و همه جوره پشت تراکتور ایستاده اند.
حمایت فوق العاده هواداران از تراکتورسازی سبب شده تا یحیی گل محمدی نیز کمی آسودگی خاطر پیدا کند. سرمربی تراکتورسازی که بشدت از نتایج تیمش در هفته های ابتدایی ناراحت است، تنها امیدش برای ادامه راه سخت در لیگ برتر همین حمایت خوب هواداران است. 
بی تردید گل محمدی با تکیه بر هواداران در مصاف چهارم مقابل نفت تهران به دنبال اولین پیروزی خواهد بود. مسابقه ای که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و هواداران تبریزی این شانس را دارند تا با پر کردن سکوهای یادگار بتوانند اولین پیروزی در لیگ هفدهم را جشن بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟