صادقی، هافبک پدیده: کسب امتیاز مقابل صنعت نفت دور از دسترس نخواهد بود

اکبر صادقی، هافبک تیم پدیده می گوید امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی را مقابل صنعت نفت آبادان ارائه دهیم وبازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
 اکبر صادقی بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص تقابل تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در طول این هفته شرایط خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی را مقابل صنعت نفت آبادان ارائه دهیم وبازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: با تیمی بازی داریم که در هفته نخست، تیم استقلال Esteghlal را شکست داده‌ است و هفته گذشته با بدشانسی مقابل سایپا بازی را واگذار کرده است.
صادقی خاطر نشان کرد: علاوه بر شرایط بازی باید با گرما و تماشاگران آبادان رقابت داشته‌‌ باشیم، امیدوارم با دست پر بازی را به پایان برسانیم.بازیکن تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: گرمای هوا تاثیر زیادی بر عملکرد فنی تیم خواهد گذاشت، با این حال با برنامه‌ریزی کادرفنی می‌توانیم شرایط بدنی خود را برای این بازی حفظ کنیم.وی عنوان کرد: با توجه به عملکردی که در طول این هفته داشتیم، کسب امتیاز از این بازی دور از دسترس نخواهد بود.
وی در خصوص حفظ روند روبه رشد تیم پدیده گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا روند روبه رشد تیم را حفظ کنیم، قطعا با کمک همه بازیکنان در پایان فصل می‌توانیم جایگاه خوبی را برای باشگاه پدیده به ارمغان درآوریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟