تیم خراسان‌رضوی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در رشته دوچرخه‌سواری "اسپرینت" و "اسکرچ" و تیمی اسپرنت مقام نخست را کسب کردند.
وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه‌سواری در تهران از روز گذشته با حضور 17 استان برگزار شد و از تیم خراسان‌رضوی در رشته اسکرچ، کمال رازی، در رشته اسپرینت 200 متر محمد دانشور و در رشته تیمی اسپرینت، کمال رازی، محمد نصرآبادی و محمد دانشور حضور داشتند که در تمامی این رشته‌ها مقام نخست را کسب کردند.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی با بیان این که از خراسان‌رضوی 5 نفر در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: تیم خراسان‌رضوی در تمامی رشته صاحب عنوان شدند و در رشته دور امتیازی نیز کمال رازی موفق به عنوان سوم شد.
روزبهان بیان کرد: تیم خراسان‌رضوی در سال 95 نیز به مقام قهرمانی رسیه بود اما در سال جاری این قهرمانی با اختلاف زیاد به دست آمده است و اکنون نیز دو تیم استان‌‌های البرز و تهران برای کسب مقام دوم و سومی با هم رقابت خواهند کرد. اردوی تیم ملی نیز تشکیل می‌شود و قطعا سه نفر از اعضای تیم ملی از خراسان‌رضوی خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟