ماجرای بد سلیقگی مراسم بهترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران

شب گذشته مراسم بهترین های لیگ برتر فصل ۹۵-۹۶ برگزار شد و مهدی طارمی به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. 
وقتی کارت دعوت مراسم، کارت وی آی پی و کارت پارکینگ را دیدم خبر از مراسمی با شکوه و فوتبالی می داد. مراسمی در شان فوتبال ایران و فوتبالیست هایی که طی یک سال گذشته توانستند تیم ملی را به جام جهانی برسانند. 
بنده هم که یک رای در انتخاب بهترین ها داشتم، برای احترام به مسئولین برگزارکننده و مهمان‌هایی که قرار بود جایزه بگیرند خودم را سر ساعت به سالن رساندم اما کج سلیقگی در برگزاری از همان ابتدا موج می‌زد. مراسم که قرار بود راس ساعت ۲۰:۳۰ (آنچه که در کارت دعوت قید شده بود) شروع شود اما تاخیر ۱۵۰ دقیقه ای یک نمونه از بی احترامی مسئولین به مدعوین بود. 
از طرفی انتظار می‌رفت طبق سنوات گذشته این مراسم نیز با حضور بزرگان فوتبال و اصحاب رسانه برگزار شود اما چیزی که در مراسم شب گذشته محسوس بود، حضور اعضای خانواده های روسای بانک کوثر و لیدرهای استقلال Esteghlal و پرسپولیس بود که برای تشویق ستاره های خود به جشن بهترین های لیگ آمده بودند. جشنی در حد جشن های بانکی و سازمانی. 
در سالن همایش های برج میلاد تعداد فوتبالی هایی که دیده می‌شد کمتر از کودکانی بود که در حال دویدن و بازی کردن بودند. مراسمی که قرار بود ساعت ۲۳ به اتمام برسد، راس ۱۱ شب درنهایت بی‌نظمی شروع شد. مراسمی که با حضور وزیر ورزش Sport همراه بود. بخشی از کج سلیقگی برگزارکنندگان مراسم حضور کارمندان فدراسیون بر روی صحنه و اهدای جوائز توسط آنان بود. به نظر می رسید به جای معرفی بهترین های لیگ، قرار بود از مسئولین و کارمندان فدراسیون تجلیل شود. چهره‌هایی که هیجان باشکوه ترین مراسم فوتبال ایران را سرد کرده بودند. 
مدیر عامل موسسه مالی اعتباری هم که به عنوان حامی مالی در مراسم حضور داشت در نوع خود پدیده‌ای بود. او که مدام تاکید بر بانک بودن موسسه خود داشت، حتی در زمان معرفی بهترین ها هم از پرزنت کردن موسسه خود نگذشت و به جای آنکه جایزه را به بهترین تیم اخلاق بدهد در حال تبلیغات مؤسسه خودش بود. یکی دیگر از موارد بحث برانگیز در این مراسم، اهدای کفش طلا به علیرضا بیرانوند بود که به عنوان بهترین دروازه بان سال انتخاب شد. همواره در چنین مراسمی دستکش طلایی را به دروازه بان ها اهدا می کنند اما شماره یک تیم ملی از دریافت کفش طلا خنده اش گرفته بود.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 288708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟