کریستیانو رونالدو روز دوشنبه در دادگاه حاضر خواهد شد

کریستیانو رونالدو، اسطوره 32 ساله باشگاه فوتبال رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی پرتغال روز دوشنبه در دادگاهی در مادرید حضور خواهد یافت.

به گزارش France24، رونالدو Ronaldo ساعت 11:30 دقیقه صبح دوشنبه در دادگاهی در Pozuelo de Alarcon، منطقه ای اعیانی در حاشیه پایتخت اسپانیا، پاسخگوی سوالات دادگاه درباره اتهام فرار Escape مالیاتی خود خواهد بود. دادستانی مادرید می گوید ستاره سفید های مادرید "با سوء استفاده از ساختار شرکتی که در سال 2010 تاسیس شده، درآمد های ناشی از حق تصویر خود را از مسئولین مالیات اسپانیا پنهان کرده است." گفته می شود رونالدو 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است.

رونالدو پیش از این در اظهار نظری کوتاه خود را بیگناه خوانده و اعلام کرده بود که وجدانی آسوده دارد. با وجود اینکه فرار مالیاتی رونالدو هنوز اثبات نشده است اما مطرح شدن این اتهام از سوی دادستانی مادرید، بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید را تا آستانه جدایی از این باشگاه و ترک کشور اسپانیا پیش برد. رونالدو که در پی حضور در رقابت ها جام کنفدراسیون ها در تعطیلات به سر می برد و هنوز به اردوی پیش فصل کهکشانی ها ملحق نشده، در بازگشت به مادرید آزمون سختی را پیش روی خود می بیند. جلسه روز دوشنبه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و نتیجه آن می تواند در آینده CR7 در رئال مادرید تاثیر جدی داشته باشد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

منبع: طرفداری

 

کدخبر: 287762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟