دو تیم برای شهری که 3 بازیکن لیگ برتری هم ندارد!

میر مصطفی شجاعی، از کاشانی‌های والیبال ایران است که این روزها در کنار تیم ملی بانوان حضور دارد و به این تیم کمک می‌کند. وی به بهانه تیمداری دوباره کاشانی‌ها در لیگ برتر والیبال یادداشتی نوشته است که در ادامه می‌خوانید:
شهر من، کاشان را با تپه‌های باستانی سیلک، باغ فین، گلاب، فرش، سهراب والبته والیبال می‌شناسند.
دوره توسعه جدید والیبال شهرکاشان که از سال‌های 82 و83 شروع شده بود در سال 88 به ثمر نشست وتیم باریج اسانس توانست با یک ترکیب تقریباً بومی قهرمان بلامنازع لیگ دسته اول ایران شده و به سوپرلیگ صعودکند.
در سال 89 و در اولین حضور و با کمترین بودجه با تکیه بر جوانانی مثل امیر غفور 19 ساله، مسعود غلامی و مهدی صادق زارع 20 ساله و در کنار چند بازیکن باتجربه مثل مصطفی‌وند وبهبودی توانست به جمع چهار تیم نهایی صعود کرده و پدیده مسابقات لقب بگیرد و نام کاشان را در ایران بلند آوازه نماید و روند توجه به جوانان را در محیطی عاری از حاشیه ادامه بدهد.
پس از درگذشت مرحوم مهندس حجازی رویکرد مدیران این شرکت تغییر نموده وبا سرمایه گذاری نسبتاً بالایی نتیجه‌ای مناسب حاصل ننمود تا انگیزه سهامداران این شرکت نسبت به تیمداری کاهش یابد.
اکنون و پس از گذشت چند سال وعدم حضور نماینده‌ای از کاشان در لیگ برتر خبرهایی عجیب به گوش می‌رسد. حضور دو تیم در لیگ برتر برای شهری که در مجموع 3 بازیکن در حد لیگ برتر ندارد!
اگر مدیران دو تیم با مشاوره‌ای دقیق وقوی می‌توانستند به خاطر کمک به والیبال شهر و باهماهنگی یک تیم در لیگ برتر و یک تیم در دسته اول جهت پوشش بازیکنان جوان و بومی و رشد آنان روانه کارزار لیگ بنمایند کار شایسته وحساب شده‌ای بود.
بنابراین با گمانه زنی‌های شنیده شده حضور دو تیم در لیگ محتمل است و این برای شهری که به لحاظ زیرساختی برای تهیه حتی یک سالن استاندارد در حد لیگ برتر چه به لحاظ فنی وچه از نظر حضور تماشاگران متعدد و علاقمند مشکل دارد و از طرفی بازیکن کافی برای حضور حتی در یک تیم ندارد منطقی به نظر نمی‌رسد.
امید است که مدیران محترم این دو باشگاه با همکاری وهمدلی باعث هدر نرفتن سرمایه هایشان وکمک به والیبال و جوانان رعنای این دیار کهن را سرلوحه قرار دهند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 287704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟