واکنش دیوید بکام به کلیپ همسرش که او را سوژه تمسخر کاربران اینترنتی کرد + تصاویر

دیوید بکام، همسرش ویکتوریا و 4 فرزند آنها به عنوان یکی آرام‌ترین و خوشبخت‌ترین خانواده‌ها در جامعه مشاهیر هنری و فرهنگی و ... دنیا شناخته می‌شود اما رابطه آنها بعد از حرکتی که ویکتوریا به تازگی انجام داده شاید کمی دچار تغییر شود.

ویکتوریا بکام به تازگی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی کلیپی از همسرش گذاشته است که او را در حال تاب خوردن روی یکی از اسباب‌های یک باشگاه ژیمناستیک به سبک فیلم‌های ایندیانا جونز نشان می‌دهد. در این کلیپ که در پس زمینه آن هم موسیقی معروف فیلم‌های ایندیانا جونز پخش می‌شود، بکام در حالی که یک کلاه کابویی هم سرش گذاشته است، از طناب‌های دارحلقه آویزان می‌شود، تاب کوچکی می‌خورد و بعد در شرایطی نامتعادل فرود می‌آید.

ویکتوریا کلیپ این حرکت همسرش را با عنوان «مرد عنکبوتی جواب نداد اما همیشه یک ایندیانا جونز وجود دارد» در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و این کلیپ به سرعت بازنشر و با واکنش‌های بعضاً تمسخرآمیز همراه شد.

دیوید هم که از این اتفاق چندان خوشحال نشده است، به حرکت همسرش واکنش نشان داده است. او در پیامی برای همسرش نوشته است:« اوه، جواب این حرکتت را می‌دهم».

ساعاتی بعد بکام به تلافی حرکت همسرش، عکسی از او منتشر کرد که به زحمت دارد سوار اتومبیل شاسی بلند ستاره سابق رئال مادرید می‌شود. بکام در کنار این عکس نوشته است:«یک روز بامزه در کنار همه، اما یک نفر برای سوار شدن به ماشین مشکل داشت»..بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 287060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟