دودِ کار غیر‌ حرفه‌ای سرمربی در چشم استقلال/ «منصوریان»، مربی که دستور مدیرعامل را وتو می‌کند!

کمیته انضباطی با صدور دستور موقت محرومیت مهدی قائدی، امید نورافکن و سیدمجید حسینی برای اولین بار به صورت قاطع مقابل تیم‌های باشگاهی ایستادگی کرد.
این حکم در حالی صادر شده که کادر فنی تیم امید تا روز آخر اعزام تیم به بیشکک منتظر حضور بازیکنان استقلال Esteghlal بودند و امیرحسین پیروانی اعلام کرد تیمش بدون دفاع پا به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا خواهد گذاشت اما در این بین رفتار علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال قابل تأمل است که خودش زمانی سرمربی تیم ملی امید بود و به خاطر اینکه باشگاه‌ها بازیکنان را به تیمش نمی‌دادند چند روزی قهر کرد و در نهایت با وساطت مسئولان فدراسیون راضی شد که تیم ملی را همراهی کند. بدون شک در این مسئله که باشگاه استقلال از نبود 3 بازیکنش متضرر شده کسی جز علیرضا منصوریان مقصر نیست.
سرمربی تیم استقلال با وجود مصاحبه مدیرعامل این باشگاه روی خروجی سایت باشگاه استقلال مبنی بر اینکه همه گونه همکاری با تیم ملی امید صورت خواهد گرفت، بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار نداد و به شکلی کاملا مرموزانه از اظهارنظر در این باره در اردوی ارمنستان خودداری کرد تا اینکه اردوی آبی‌پوشان هم به پایان رسید اما باز هم وی بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار نداد.
نکته جالب‌تر اینجاست که منصوریان از طریق رسانه‌ها کاملا متوجه بود که فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را منتشر کرده و در آن عملا از باشگاه‌ها خواسته تا با تیم ملی همراهی کند که در غیر این صورت بازیکنان محروم می‌شوند ولی سرمربی تیم استقلال نه تنها به این مسئله توجه نکرد بلکه حالا او باعث محرومیت 3 بازیکن تیمش شده که نبود آنها می‌تواند در نتیجه مسابقه با نفت آبادان تاثیرگذار باشد.
این در حالی است که لئوناردو پادووانی با مصدومیت روبروست و استقلال تنها در این پست پژمان منتظری را دارد که این بازیکن هم هنوز قرارداد خود را ثبت نکرده و باید کارت بازی خود را از باشگاه الاهلی و فدراسیون قطر بگیرد. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی،فرشید باقری، امید ابراهیمی مصدومان خط هافبک استقلال هستند که قطعا به بازی هفته اول هم نمی‌رسند و استقلال در پست امید نورافکن تنها روزبه چشمی را در اختیار دارد.
حال این سؤال به وجود می‌آید که چرا سرمربی تیم استقلال بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار نداد. آن هم در حالی که دربی آلمان لغو شده بود و منصوریان می‌توانست با در اختیار گذاشتن 3 ملی‌پوش تیمش به تیم ملی امید ایران عملا هم هر 3 بازیکن را در شرایط مسابقه نگه دارد و هم از فردا آنها را در اختیار داشته باشد. زیرا تیم ملی امید مسابقاتش امشب به پایان می‌رسد و فردا به تهران بازمی‌گردد. 
به گزارش فارس، حالا که صحبت از برخورد حرفه‌ای کمیته انضباطی با رفتار باشگاه استقلال شده است،‌بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است کمیته انضباطی با تمامی باشگاه‌هایی که بازیکنان را در اختیار تیم ملی امید قرار ندادند، برخورد کند. به طور مثال باشگاه تراکتورسازی از حضور طاهران در اردوی تیم ملی جلوگیری کرد (که البته گفته می‌شود این موضوع با هماهنگی پیروانی صورت گرفته است) و از طرفی آنها بعد از مصدومیت هادی محمدی، اجازه حضور آغاسی در تیم ملی امید را ندارد و شاید بهتر بود کمیته انضباطی روی این مسئله هم اشاره می‌کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟