رونمایی رسمی رئال از رونالدو در نوکمپ

رئال مادرید 17 مرداد ماه در اسکوپیکه مقدونیه و در سوپرکاپ اروپا به مصاف یونایتد خواهد رفت.
دیداری بین قهرمان چمپیونزلیگ و قهرمان لیگ اروپا که از حساسیت بالایی نیز برخوردار است. کریستیانو رونالدو Ronaldo به ادعای مارکا غایب بزرگ این مسابقه خواهد بود و شاهد رویارویی او با تیم سابقش نخواهیم بود.
طبق گزارش مارکا، رونالدو این روزها در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی اش است و با وجود شایعاتی مبنی بر جدایی اش از رئال به دلیل اتهامات مالیاتی سنگین دادستانی مادرید، پس از بازگشت از سفر تبلیغاتی به شانگهای چین، هفته بعد در کلینیک باشگاه رئال حاضر خواهد شد تا تست روتین پزشکی را انجام دهد. رونالدو به هیچ عنوان مصدوم نیست اما تست های پزشکی برای سنجش میزان آمادگی بدنی او گرفته خواهند شد.
رونالدو سپس راهی ژاپن می شود تا در یک فعالیت تبلیغاتی حضور یابد و سپس بار دیگر تعطیلات را از سر می گیرد. فوق ستاره پرتغالی 15 روز دیگر باید در دادگاه حاضر شده و پاسخگوی اتهامات مالیاتی ای باشد که به وی نسبت داده اند. او پس از دادگاه تمرینات پیش فصل خود را در کمپ والدبباس شروع خواهد کرد. به این ترتیب او تور امریکا و بازی دوستانه برابر بارسا در میامی را نیز از دست می دهد.
زیدان یک بازه 10 روزه را برای تمرینات بدنسازی رونالدو در نظر گرفته و قصد ندارد در این مدت از او در هیچ بازی دوستانه ای استفاده کند.
انتهای تمرینات بدنسازی رونالدو مصادف است با سوپرکاپ اروپا ولی زیدان حاضر نیست در مورد بهترین بازیکن تیمش در این بازی کاملا جدی ریسک کند با این حال رونالدو می تواند 22 مرداد در نوکمپ برابر بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا به میدان برود که این خبر خوبی برای رئالی ها خواهد بود. در سوی مقابل بارسلونا نیز با ترکیب کامل و با حضور MSN مقابل رئال صف آرایی خواهد کرد.
در واقع اینگونه می توان گفت که از رونالدوی فصل 2017-18 رسما در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا رونمایی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟