راه‌آهنی که دیگر ایستگاه ندارد!

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، آخرین بازمانده‌های تیم‌های ریشه‌دار کشور به اوضاع بدی دچار شده‌اند. شاهین بوشهر که در صعود به لیگ دسته اول ناتوان مانده، استقلال Esteghlal اهواز هم با بدترین آمار ممکن، سال گذشته قعرنشین لیگ یک شد و به لیگ دسته دوم سقوط Fall کرد. راه‌آهن نیز که دو فصل قبل به لیگ دسته اول سقوط کرد، در وضعیت اسفناکی به سر می‌برد.
فصل گذشته را می‌توان نقطه عطف تاریخ لوکوموتیورانان دانست. پس از بازداشت مالک پیشین باشگاه و مزایده اموال او، پیمان کیانیان مالکیت این باشگاه را به عهده گرفت. پس از اینکه مالک جدید نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند، قوه قضائیه باشگاه را توقیف کرد.
در فصل گذشته، مدیران باشگاه ادعا کردند به علت مشکلات مالی، در فرستادن تیم با هواپیما به بوشهر برای برگزاری بازی مقابل ایرانجوان بوشهر عاجزند. پاشازاده در اواسط فصل از هدایت راه‌آهن کناره‌گیری کرد، اوضاع جسمانی سه بازیکن این تیم در تمرینات (به گفته هادی شکوری بازیکن وقت راه‌آهن) به خاطر ناتوانی باشگاه در تهیه غذا برای بازیکنان به هم ریخت و حتی کار به جایی رسید که یکی از بازیکنان این تیم شب قبل از یکی از دیدارها، تمرینات را رها کرد، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهادهای مالی به بازیکنان راه‌آهن از بیرون باشگاه برای کم‌کاری به گوش می‌رسید.
راه‌آهن هفته آخر و با اختلاف تنها دو امتیاز نسبت به خیبر خرم‌آباد، در لیگ دسته اول ماندنی شد، اما انگار قرار نیست خیال اعضای این باشگاه بابت ماندن در لیگ یک راحت باشد. ایگور ننزیچ دروازه‌بان پیشین راه‌آهن هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با شکایت این بازیکن از باشگاه تهرانی، احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم وجود دارد. همچنین حسین رشیدی مدیرعامل راه‌آهن ضمن گلایه از نامشخص ماندن وضعیت باشگاه، تهدید به استعفا کرد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بیشتر تیم‌های لیگ یکی، تمرینات خود را برای فصل جدید و حضور در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر آغاز کرده‌اند. راه‌‌آهن این روزها ایستگاه بحران را هم رد کرده و بدون ایستگاه در مسیر نابودی پیش می‌رود و در صورت ادامه این روند نامی از این باشگاه ریشه‌دار باقی نخواهد ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 283219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟