گزارش روزنامه روسی در مورد سردار آزمون

بخش ورزشی روزنامه اقتصاد روسیه در گزارش مفصلی که از شرایط تیم روبین‌کازان در فصل نقل و انتقالات تابستانی منتشر کرده سردار آزمون را نیز زیر ذره‌بین قرار داد.

این رسانه روسی نوشت: بحث‌برانگیزترین مسئله پیش‌فصل تیم فوتبال روبین‌کازان بازگشت سردار آزمون است. بازیکنی که مدتی در تمرینات اردوی اتریش شرکت کرد و حتی در بازی تدارکاتی روبین‌کازان به میدان رفت. او سپس از دید همگان محو شد و طبق منابع خبری ما سردار آزمون مصدوم شد و به همین خاطر اختصاصی به تمرینات خود ادامه داد تا به آمادگی لازم برسد.

در ادامه این گزارش آمده است: ملی‌پوش ایرانی مورد توجه تیم‌های لاتزیو ایتالیا و بایرن‌مونیخ قرار دارد و فرصت خوبی برای کسب درآمد خوب توسط سردار آزمون است. او در فصل گذشته فوتبال باشگاهی اروپا به صورت فزاینده‌ای ارزش مالی خود را بالا برد. روبین‌کازان در فصل پیش‌رو در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد و این مسئله قیمت آزمون را کاهش خواهد داد.

روزنامه اقتصاد روسیه سپس با اشاره به علاقه قربان بردیف (سرمربی ترکمنستانی روستوف و پدر فوتبالی سردار آزمون) به ملی‌پوش ایرانی نوشته است: بردیف میل واقعی به حضور سردار آزمون در تیم تحت هدایتش دارد و اگر بتواند سران باشگاه را متقاعد کند نیازی به پرداخت پول جهت جذب او ندارند. باشگاه روستوف سردار آزمون را با یک الگوی کاملا آشنا! آزمون را در اختیار روبین‌کازان قرار خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟