چرا فدراسیون فوتبال متن استعفای اسدی را منتشر نمی‌کند؟

علیرضا اسدی در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال جای خود را به محمد رضا ساکت داد اما هنوز مشخص نیست نحوه کنار رفتن او از این پُست مهم در فدراسیون به چه شکل بوده است.
پیش از کنار رفتن رسمی اسدی خبرگزاری تسنیم در گزارشی اعلام کرد که مهدی تاج فشارهایی را به او وارد کرده تا استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون کند، اما اسدی حاضر به این کار نشده بود. به همین دلیل افراد قدرتمند و بسیار نزدیک به هم در فدراسیون، سناریوی کنار گذاشتن اسدی را به گونه دیگری نوشتند. این بار کارلوس کی‌روش و بیانیه‌های تند او را اهرم فشاری بر اسدی کردند. اهرمی که این بار جواب داد و با آماده شدن افکار عمومی و البته مصاحبه بسیار تند اسدی علیه سرمربی تیم ملی، اجرای نقشه کنار رفتن دبیر کل فدراسیون فوتبال عملی شد.
پس از کنار رفتن اسدی از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال، روی سایت این فدراسیون اطلاعیه‌ای قرار گرفت که در آن نوشته شده بود: «بدینوسیله این فدراسیون به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و ایجاد تنش در فضای شیرین به وجود آمده فوتبال که در سایه موفقیت‌های اخیر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به وجود آمده و در جهت رفع هرگونه تنش زدایی به اطلاع می‌رساند نظر به اینکه جناب آقای دکتر اسدی، دبیر کل محترم فدراسیون از مدتی قبل تقاضای کناره‌گیری از سمت دبیرکل را داشته و در این مورد با ریاست محترم فدراسیون فوتبال تفاهم گردیده است، لذا با توجه به خدمات صادقانه و شبانه‌روزی مشار الیه، ایشان کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد. بدیهی است این تصمیم قبلاً گرفته شده و هیچگونه ارتباط با شرایط به وجود آمده در چند روز گذشته نداشته و ندارد».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟