گل‌محمدی: قرار شد عالیشاه تکلیفش را با مسئولان باشگاه روشن کند

یحیی گل‌محمدی که تراکتورسازی را برای برپایی اردو به تهران آورده در حاشیه تمرین تیمش گفت: ما اردوی 10 روزه‌ای را در تهران برپا کردیم و سه بازی دوستانه هم تدارک دیدیم تا به شرایط مسابقه برسیم. 17، 20 و 23 تیرماه هم به ترتیب با تیم امید، نفت مسجدسلیمان و سپاهان بازی داریم.
وی افزود: امروز نخستین روز اردوی ما در تهران بود و بازیکنان فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کنند اما با انگیزه زیادی که دارند این روزها را سپری می‌کنند. آمادگی ما روز به روز و تمرین به تمرین بیشتر می‌شود، امیدوارم بتوانیم این تمرینات خوب‌مان را ادامه بدهیم و به آمادگی خوبی برسیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به مشکلات تیمش در فصل نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما توانستیم 70،80 درصد قرارداد بازیکنان‌مان را تمدید کنیم. نگهداشتن این بازیکنان کار سختی بود که ما با مشکلات مالی زیادی مواجه بودیم، اما بازیکنان ما قبول کردند و در تراکتورسازی ماندند، از همه آنها تشکر می‌کنم. تنها چیزی که به آنها انگیزه می‌داد که قراردادشان را تمدید کنند عشق به تیم تراکتورسازی و هواداران این باشگاه بود. ما 10،11 نفر بیشتر نبودیم و بقیه بازیکنان را از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان آوردیم. امیدوارم آنها هم لیاقت خود را نشان بدهند چون شرایط ما شرایط خاصی است. این مشکل را فقط با سرسخت بودن، داشتن انگیزه و تمرینات زیاد می‌توانیم جبران کنیم.
گل‌محمدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا هواداران‌ مشکلات‌ را درک کرده و امسال به شما فرصت خواهند داد یا خیر؟ گفت: آن چیزی که از سوابق هواداران تراکتورسازی پیداست و با شناختی که من از آنها دارم، می‌دانم که در بدترین شرایط هم تیم‌شان را تنها نگذاشتند. هواداران عاشق تراکتورسازی هستند و من مطمئنم که امسال هم همانند سال‌های گذشته در هر شرایطی تیم‌شان را تنها نخواهند گذاشت.
وی راجع به انتقاداتش از مسئولان آذربایجان شرقی مبنی بر نداشتن زمین تمرین مناسب در تبریز خاطر نشان کرد: مشکل حل شد. از هیئت مدیره تشکر می‌کنم. با همکاری آنها خدا را شکر مشکلات ما برطرف شده و ما مشکلی از این بابت نداریم. امیدوارم این حمایت‌ها از تیم همچنان ادامه داشته باشد، اما مشکل زمین تمرین حل شده است. 
سرمربی تیم تراکتورسازی وضعیت دستیار معترض خود را نامشخص دانست و ادامه داد: ادامه همکاری جواد منافی با تیم تراکتورسازی هنوز مشخص نیست و در مورد او هنوز چیزی قطعی نشده است اما فکر می‌کنم در یکی دو روز آینده وضعیت او مشخص می‌شود.
گل‌محمدی با اشاره به حضور امیدعالیشاه در تمرین امروز تراکتورسازی، یادآور شد: من بعد از تمرین با او صحبت کردم و به او گفتم که تکلیف خودش را هر چه سریع‌تر مشخص کند. این که او سال آینده در تراکتورسازی می‌ماند یا نه؟ بحث ما نیست، قرار شد او با مسئولان باشگاه نشستی داشته باشد و تکلیف خود را مشخص کند. به نظر شخصی من این که او باید در تراکتورسازی بماند خوب است، اما من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بکنم. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع تراکتورسازی باشد.
وی درباره حضور بازیکنان جوان در تیم تراکتورسازی عنوان کرد: آنها هنوز جای پیشرفت زیادی دارند و می‌توانند به تراکتورسازی کمک کنند. در بازی‌های تدارکاتی آنها بیشتر می‌توانند خودشان را با تیم وفق بدهند اما الان زود است که در مورد عملکردشان قضاوت Judgment کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با توجه به مشکلاتی که در نیم‌فصل دارید و نمی‌توانید بازیکن بگیرید چه جایگاهی در پایان نیم فصل نخست داشته باشید؟ گفت: نمی‌دانم در پایان نیم فصل اول چه رتبه‌ای کسب خواهیم کرد اما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و تمرینات‌مان را هم با انگیزه دنبال می‌کنیم. امیدوارم با حضور هواداران اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد.
گل‌محمدی درباره زمان قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: این که چه قرعه‌ای نصیب ما می‌شود بستگی به شانس‌مان دارد اما فکر نمی‌کنم قرعه‌کشی لیگ زیاد هم دیر برگزار شود. برای ما مسئله‌ای نیست که با چه تیمی در هفته‌های اول روبرو می‌شویم، اما مزیتی که برگزاری دیرهنگام مراسم قرعه‌کشی دارد این است که ما نمی‌توانیم 4 بازی تدارکاتی بیشتر انجام دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فوری / دستگیری ۲۱ داعشی آموزش دیده در مشهد

بلایی که بیژن بر سر دختر 22 ساله یکی از ثروتمندان تهرانی آورد!

اقدام شوم در شب خواستگاری دختر 16 ساله + عکس

مرد دوربین مخفی در آپارتمان نصب کرد و مچ زنش را با مرد غریبه در وضعیت بد گرفت + عکس

دستگیری دزد مسلح ۱۲ بانک در شیراز و اصفهان / این مرد هزار چهره دارد + عکس

4 زن و مرد در بزرگراه قزوین زنده‌زنده سوختند / مادر سوخت اما کودکش را نجات داد

بلایی که دندانپزشک در اولین قرار بر سر دختر جوان آورد

ازدواج سفید زن شوهردار با صاحب یک معدن در تهران

التماس های تازه داماد در برابر خانواده عروس در دادگاه + عکس

فیلم رفتار وحشیانه یک پرستار با بیمار روی تخت +فیلم (+16)

نقشه 2 میلیاردی زندانی نامرئی با استخدام تلفنی 4 مرد طمعکار در تهران / فیلم و عکس

خودکشی تلخ زن نازا در تهران

ویدئویی که پنهان کاری افسر پلیس را هنگام انجام این اقدام زشت بر ملا کرد +فیلم

دختر دبیرستانی بودم که عاشق صدرا پسر خوشتیپ محله شدم و ...

سگ های ولگرد دختر 2 ساله را کشتند

مرگ مرموز زن و مرد ناشناس در چادر مسافرتی / در چادر سرنگ پیدا شد + عکس

کدخبر: 279603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟