همسر فریدون زندی بانوی نمونه آلمان شد / مصاحبه با آرزو شایان فر+ عکس

به نقل ازیک از سایت های آلمانی همسر فریدون زندی فوتبالیست مطرح ایرانی به عنوان طراح نمونه جواهرات در آلمان شناخته شد.آرزو شایان فر همسر فریدون زندی در مورد رموز موفقیت خود در طراحی طلا و جواهر به این رسانه آلمانی گفت:

من در روز های اول شروع این کار فعالیت زیادی انجام می دادم و برایم بسیار سخت بود اما این کار را دوست دارم.

من در طراحی جواهرات از هر چیزی الهام می گیرم کاهی راه رفتن سگ ها و ساختمان های زیبا و مناظزر طبیعی و ... می توانند الهام بخش برای ساخت و طراحی جواهرات من باشند.

مصاحبه با همسر فریدون زندی پس از کسب عنوان بانوی نمونه آلمان

من در حدود 14 سال داشتم که یک انگشتر از پدر و مادرم هدیه گرفتم و برای اینکه بتوانم گردنبند این انگشتر را در اختیار داشته باشم یک طراحی کردم و به شرکت فوق ارسال کردم و این طرح مورد قبول آن شرکت قرار گرفت.

من در ایران متولد شدم و پس از طی دوره دبیرستان به کشور انگلیس سفر کردم و پس از آن به آلمان رفتم و پس از آن کار خود را پس از فارغ التحصیلی از ایران آغاز کردم و بعد به هامبورگ رفتم و تصمیم به باز کردن یک فروشکاه آنلاین گرفتم.

مصاحبه با همسر فریدون زندی پس از کسب عنوان بانوی نمونه آلمان

در مورد تفاوت فروش آنلاین با فروشندگی در مغادزه باید گفت که تنها تفاوت در ارتباط چهره به چهره است اما می توان در فروش آنلاین نیز موفقیت هایی بدست آورد

من در هنر Art طراحی از هنر بزرگ ایرانی استفاده می کنم و میدانید که حتی در فرش هم هنر رنگارنگ ایران بسیار چشم نواز است

الگوی کلی من در کار طراحی جواهرات شخص خاصی نیست من الگو هایی از افراد معمولی را برای خود دارم که شاید معروف نباشند اما در موفقیت من نقش داشته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟