خرید جدید استقلال، پرسپولیسی ۲ آتیشه است!+تصاویر

روز گذشته سجاد آقایی با عقد قراردادی ۵ ساله به تیم استقلال Esteghlal پیوست. نکته قابل توجه در خصوص انتقال آقایی این است که او سال گذشته در تیم جوانان پرسپولیس حضور داشت و در برد ۳ بر یک دربی با دو پاس گل چهره برتر تیمش بود.

او پس از درخشش در تیم جوانان پرسپولیس با نظر برانکو ایوانکویچ به تمرینات تیم بزرگسالان فراخوانده شد اما در نهایت این بازیکن عصر دیروز با قراردادی بلند مدت به استقلال پیوست.

البته مسئولان پرسپولیس هنگام عقد قرارداد این بازیکن با آبی پوشان بارها با او تماس گرفتند اما آقایی بی توجه به پیگیری های مدیران تیم سابقش ترجیح داد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

نکته جالب توجه در خصوص سجاد آقایی علاقه غیر قابل انکار او به تیم پرسپولیس است. با مروری بر صفحه اینستاگرام Instagram آقایی و مشاهده قلب های قرمز رنگ در کنار نام پرسپولیس و عکس های فراوان او با پیراهن این تیم پی به علاقه او به تیم سابقش خواهید برد. با این حال نباید فراموش کرد که در فوتبال حرفه ای دیگر جایی برای این صحبت ها باقی نمی ماند به ویژه برای جوانان جویای نامی چون آقایی که آینده خود را در انتخاب های صحیح و منطقی جستجو می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

156563_280

 

کدخبر: 278617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟