عکس مسی و همسرش در دوران کودکی

این روزها حتما در گشت و گذار اینترنتی خود به تصاویر ازدواج پر سر و صدای ستاره فوتبال جهان، لیونل مسی برخورد کرده‌اید. مهاجم 30 ساله اسپانیایی که زندگی فوتبالی خود از 5 سالگی در تیمی به مربیگری پدرش آغاز کرد. پدر مسی کارگر یک کارخانه بود و مادرش نظافتچی.

در 11 سالگی پزشکان تشخیص دادند که مسی با کمبود هورمون رشد مواجه است، اما تامین مخارج درمان برای خانواده سخت بود.

مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا ( کارلس رکساچ ) طی یک مذاکره، پیشنهاد تامین مخارج را پذیرفت به شرط آنکه مسی و خانواده اش به اسپانیا نقل مکان کنند.

مسی، پس از سالهای مختلف توانست عناوین درخشانی را از آن خود کند؛ بهترین بازیکن رده سنی 21 سال جهان. 24 سالگی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا، 25 سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا، سال 2014 به عنوان یکی از 4 بازیکن مطرح جهان، پولسازترین ورزشکار جهان، رکورد دار بهترین بازیکن جهان، بهترین گلزن باشگاه بارسلونا و در نهایت مسی اولین بازیکنی است که 5 بار برنده توپ طلای اروپا و جهان را از آن خود کرده است.

مسی رکوردار بیشترین گل زده در یک سال ( 95 گل )

مسی سال 2012 از آنتونلا روکازو صاحب فرزندی به نام تیاگو شد. تصویر زیر مسی و همسرش را در چندین سال پیش نشان می‌دهد، زمانی که او و همسر فعلی اش نوجوانی بیش نبودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟