شهر موش ها 3 ساخته می شود؟

وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه یکی از اقدامات موثر و مفید این جشنواره برگزاری در اصفهان است. در سال 94 این جشنواره تفکیک شده و بخش نوجوان آن در همدان برگزار می‌شد اما امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های درست این جشنواره به زادگاه اصلی خود بازگشته است.
کارگردان شهر‌ موش‌ها درباره کیفیت این دوره از جشنواره کودک افزود: در این رابطه باید قیاس کرد. من معتقدم که جشنواره امسال در مقایسه با سالیان گذشته با توجه به حضور آثار بهتر و کارگردانان جوان اتفاق بهتری بوده و به آینده سینمای کودک و نوجوان کمک شایانی خواهد کرد.
وی با اشاره به بالا رفتن سطح کیفی آثار سینمایی کودک و نوجوان تصریح کرد: این روزها فیلم کودک و نوجوان با مدیوم سینما ساخته می‌شود و این رشد هم در فرم و هم محتوای آثار دیده می‌شود اما از نظر من این رشد برای ادامه به بستر مناسب اکران نیازمند است.
کارگردان خونه مادربزرگه در همین راستا افزود: یک فیلم هر قدر هم خوب باشد اما تا اکران نشود اتفاق خاصی برایش نخواهد افتاد. فیلم‌های کودک باید به چرخه اکران سینما وارد شوند و اگر این اتفاق نیافتاد تهیه‌کنندگان دیگر رغبتی برای حضور در این عرصه نخواهند داشت چون بالاخره برای هر تهیه‌کننده‌ای بازگشت سرمایه مهم است.
وی با تاکید بر حمایت بیشتر از سینمای کودک اضافه کرد: سینمای کودک نیازمند حمایت جدی مسئولین در تمامی بخش‌ها است. سینمای کودک از حضور برخی چهره‌ها بی‌بهره است و این شاید در فروش مشکل ایجاد کند اما مسئولین باید با ارائه راهکارهایی درست این معضل را حل کنند. انتخاب فیلم‌ها به سینماداران کمی این مشکل را عمیق‌تر کرده زیرا سینمادار بیشتر به فروش آثار که طبیعی هم هست فکر می‌کند. برگشت به سینمی کودک گذشته کار بسیار سختی است اما تلاش‌هایی شده و امیدواریم که جواب بگیرد.
برومند در مورد ساخت شهرموش‌های 3 خاطرنشان کرد: متاسفانه مساله شهر موش‌ها از آن دسته مسائلی بود که من و تهیه‌کنندگان را تحت فشار گذاشت. به دلیل نبود بودجه کافی بخشی از فیلم به بخش هولدینگ گردشگری فروخته شد و آنها نقطه نظراتی بسیار متفاوت با ما داشتند و برخلاف ادعای کار فرهنگی در آخر اقدامات دیگری انجام دادند. فعلاً پروژه شهر‌موش‌های 3 با توجه مشکلات به وجود آمده امکان پذیر نبوده و شاید بعدها با بروز تغییرات اتفاق خوشایندی بیافتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟