تکذیب خبر آتش زدن منازل افاغنه در میبد

به گزارش رکنا، علی اکبر عزیزی ضمن اعلام این خبر گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حریق در یک ضایعاتی در میبد بوده و هیچگونه ارتباطی به منازل افاغنه در مهمانسرا میبد ندارد.

گفتنی است، به دنبال درگیری پنجشنبه شب در خیابان خرمشهر میبد، یک جوان ۱۹ ساله‌ی میبدی توسط چند نفر از افراد غیربومی به قتل رسید که با تلاش ماموران نیروی انتظامی در کمتر از ۲۴ ساعت عوامل این نزاع دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

در همین رابطه دادستانی میبد ضمن دعوت عموم مردم به آرامش، تاکید کرده است که رسیدگی به این پرونده با توجه به تمام ابعاد مختلف آن و به دور از حاشیه‌ها در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

ماجرا از چه قرار بود؟

نزاع و درگیری در 10 مهر ماه سال جاری در شهرستان میبد اتفاق افتادد که در این درگیری یک نفر با ضرب چاقو به قتل رسیده و فرد دیگری نیز مجروح شده که در بیمارستان بستری می باشد.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران پلیس در ابتدا 2 متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

بهدانی فرد بیان کرد: با توجه به اینکه متهم اصلی از محل متواری شده بود بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

 مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی متهم اصلی که در یکی از محلات شهر یزد مخفی شده بود کمتر از 15  ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

کدخبر: 952045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟