فردین در آخرین لحظات زندگی اش چه گفت؟ / پسرش برای اولین بار منتشر کرد
حجم ویدیو: 7.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

18 فروردین ماه سال 1379 محمدعلی فردین بازیگر محبوب ایرانی از دنیا رفت.

به گزارش گروه چهره ها، فریدون جیرانی کارگردان و مجری کشور چندی پیش از خانواده محمدعلی فردین بازیگر محبوب و مشهور کشورمان برای یک مصاحبه تصویری دعوت کرد. در این گزارش پسر ،نوه و عروس محمدعلی فردین حضور داشتند . سیاوش تنها پسر محمد علی فردین به پرسش فریدون جیرانی که از او خواست درباره آخرین لحظات عمر پدرش بگوید اینطور پاسخ داد.

خانواده فردین

به مادرم گفته بود که استراحتی می کنم ،کمی قلبم درد می کند. وقتی حال پدرم بد شد بلافاصله با اورژانس تماس می گیرند و درخواست کمک می کنند. اورژانس که از راه می رسد پس از معاینه اولیه قرص زیرزبانی به پدرم دادندو رفتند. دوباره پدرم دراز کشیدند تا استراحت کنند. بعد از چند دقیقه مادرم وقتی پدرم را صدا می زند برای خوردن قهوه پاسخ نمی دهد. وقتی مادرم به اتاق می رود متوجه می شود که او جان باخته است.

محمد علی فردین کیست؟

محمدعلی فردین (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۰۹ در تهران – درگذشتهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۷۹ در تهران)، هنرپیشه سرشناس، کارگردان سینما و کشتی‌گیر ایرانی بود.او با دعوت اسماعیل کوشان و نقش آفرینی در فیلم چشمه آب حیات وارد دنیای بازیگری شد، و اولین حضور حرفه‌ای خود را در سینما آغاز کرد.

وی قبل از عرصه سینما در ورزش کشتی فعالیت داشت و در قهرمانی جهان ۱۹۵۴ به مدال نقره دست یافت. از بازی‌های به یادماندنی فردین می‌توان به سلطان قلبها، کوچه مردها، گنج قارون، راز درخت سنجد، ساحل انتظار، باباشمل، میعادگاه خشم، ناجورها، ایوب، برزخی‌ها، جهنم + من، جبار سرجوخه فراری، غزل و چند فیلم دیگر اشاره کرد.

فردین از محبوبیت ویژه‌ای از بین دیگر هنرمندان ایرانی در میان توده کثیر مردم ایران برخوردار بود. فردین از معدود بازیگرانی است که می‌توان به او لقب سوپراستار داد. وی در میان طرفداران و اهالی سینما به سلطان قلب‌ها مشهور است.

وی در بعد از انقلاب به همراه سعید راد و ناصر ملک‌مطیعی در فیلم برزخی‌ها به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد که سال ۱۳۶۱ روی پرده رفت. این فیلم آخرین حضور فردین در عرصه سینمای ایران بود و پس از آن اجازهٔ کار به او داده نشد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟