حمله شدید سحر قریشی به  امیر تتلو / مگر من کیسه بوکس هستم + فیلم
حجم ویدیو: 20.80M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18

سحر قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده ام . دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده ام که البته نمی خواهم در این باره توضیحی دهم.

 

دسته ای از مردم برای لایک گرفتن این حواشی را در فضای مجازی منتشر می کنند و ما را دچار بحران می کنند. اخیرا حرفی در مورد من گفته اند که اصلا در مرام سحر قریشی نیست. من اهل ضعیف کشی نیستم.

هرچه معروف می شوی محدودتر می شوی و دشمنانت بیشتر می شود. من اخیرا خیلی مراعات نکردم و قرنطینه بر من فشار آورد و باعث شد خیلی هوشمندانه رفتار نکنم و حواشی برای من به وجود آورد. من کیسه بوکس سینما شده ام.

سحر قریشی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. این بازیگر در بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه این بازیگر مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟