این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس

به گزارش رکنا، زن جوان اتیوپیایی که در ازدواجی ناموفق با یک مرد چینی گرفتار شده بود سرانجام با کمک یک مترجم موفق به طلاق شد.

این زن که نامش " ساسا" اعلام شده نتوانسته بود مترجمی پیدا کند تا در تکمیل فرآیند طلاق به او کمک کند. او که اصلا زبان چینی نمی دانست از ماه آگوست در شهر "چنگدو واقع در استان سی چوان چین اقامت داشت. ساسا در تاریخ 27 سپتامبر با یک مرد چینی با نام " ویئی" ازدواج کرده بود.

03

بنا به گزارش "چنگدو اکونومیک دیلی " از آنجا که طبق قوانین مدنی محلی چنگدو، برای امضای برگه طلاق نیاز است خارجی ها ابتدا برگه ابطال طلاق را بصورت شفاهی قرائت کنند به همین دلیل این زن موفق به ثبت طلاق رسمی خود نشده بود.

این زوج زمانی که ساسا در خواربارفروشی متعلق به دختر عمو و شوهرش کار می کرد یکدیگر را ملاقات کرده بودند. با وجود آنکه این زن 25 ساله قادر نبود به زبان چینی صحبت کند موافقت کرد تا با این مرد چینی که هفت سال از او بزرگتر بود ازدواج کند. ساسا که پس از ازدواج به مدت تقریبا یک ماه در جنوب غربی چین زندگی می کرد از آنجا که موفق نشد خود را با محیط و زندگی جدید وفق دهد دچار رنج فراوانی شد.

بنا به گفته دختر عمویش او بدلیل آنکه مجبور بود از غذاهایی که شوهرش آماده می کرد بخورد بسیار کم اشتها شده بود. همچنین انجام اشتباه درخواست های شوهرش موجب دلخوری این زوج از یکدیگر شده بود تا جایی که ویئی طی یک مشاجره لفظی از او خواسته بود تا از چین برود. سرانجام ساسا پس از یک ماه زندگی مشترک با یک مرد چینی دوباره به دختر عمویش مراجعه کرد و تصمیم گرفت تا از شوهر چینی اش جدا شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟