حجم ویدیو: 14.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

مطمئنا وانمود به مرگ در لحظه دادن پیشنهاد ازدواج به فرد مورد علاقه ایده خوبی به نظر نمی رسد، مانند روش عجیبی که یک مرد جوان فیلیپینی برای پیشنهاد ازدواج به نامزدش استفاده کرد.
در ویدئویی که تبدیل به یکی از ویدئوهای داغ در شبکه های اجتماعی شده است روش عجیب این مرد را برای خواستگاری از نامزدش نشان می دهد. این پسر جوان در حالی که وانمود می کرد در یک حادثه Incident تصادف جانش را از دست داده است از نامزد خود درخواست کرد تا با او ازدواج کند.
"جفری دلرویو" با طراحی یک حادثه تصادف Crash ابتدا وانمود کرد با موتورسیکلت با یک خودرو تصادف کرده و جانش را از دست داده است. این ترفند او موجب شد تا نامزدش بلافصله خود را با یک پیک موتوری به صحنه تصادف برساند. در حالی که افسر پلیس Police نیز ضمن همکاری با مرد جوان تلاش می کرد صحنه تصادف و مرگ جفری را واقعی جلوه دهد ناگهان او از روی کف خیابان بلند شد و با بیرون آوردن یک حلقه به نامزدش پیشنهاد ازدواج داد.
در ویدئوی منتشر شده جفری در حالی که در وسط خیابان و روی کف زمین افتاده است دیده می شود. لحظاتی بعد نامزد او با یک موتورسیکلت خود را به محل حادثه ساختگی می رساند. در حالی که نامزد این مرد از دیدن صحنه تصادف و مرگ این جوان گریان است ناگهان جفری از روی زمین بلند می شود و به او پیشنهاد ازدواج می دهد.
انتشار این ویدئو و روش عجیب این مرد برای دادن پیشنهاد به نامزدش با استقبال کاربران روبرو نشد. بسیاری از کاربران روش این مرد جوان را بسیار غیرمعمول و عجیب توصیف کردند. یکی از کابران زن در کامنتی نوشت : " عمل بسیار عجیبی بود که توسط این مرد جوان انجام شد. اگر من به جای آن زن بودم این مرد را به داخل سطل آشغال پرت می کردم."
گفتنی است؛ این حادثه در یکی از خیابان های منطقه "کوتوباتو شرقی" فیلیپین رخ داد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟