مأموریتی متفاوت برای آتش نشان‌های مهربان شهر

در یک روز تابستانی داغ در شهر شارلوت در کارولینای شمالی، کودکان یک محله استخر بادی خود را به محوطه باز آوردند تا کمی بازی کنند. آنها برای پُر کردن این استخر چاره‌ای نداشتند جز اینکه سطل‌های کوچک‌شان را بردارند، آنها را با آب شیر پُر کرده و مسافتی را طی کنند تا به استخر بادی برسند. کاری سخت و طولانی مدت که قرار بود با کمک همدیگر انجام بدهند. اما آنها مصمم بودند که به هدف‌شان برسند.

اما در این میان اتفاق جالبی رخ می‌دهد. آتش‌نشانان شهر از ماجرا خبردار شده و به کمک بچه‌ها آمدند. بچه‌ها با دیدن آنها بهت زده شدند. انگار خدا فرشته‌ها را برای کمک به آنها فرستاده بود.صفحه این ایستگاه آتش‌نشانی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در رابطه با این اتفاق جالب نوشت: «امروز به مأموریتی اعزام شده بودیم. بعد از پایان مأموریت از خیابانی می‌گذشتیم که چند کودک را در حال حمل سطل‌های آب دیدیم. بسیار تعجب کردیم و یکی از آتش‌نشان‌ها رفت تا از ماجرا سر در بیاورد.

او متوجه شد که قرار است در یکی از خانه‌ها جشن تولدی برگزار شود و بچه‌ها می‌خواهند استخر بادی را پُر از آب کرده و آب بازی کنند. اما برای پُر کردن آن با سطل‌های کوچک‌شان به زمان زیادی احتیاج داشتند. ما آتش‌نشانان قسم خورده‌ایم تا در هر شرایطی به خانواده‌های شهر کمک کرده و از آنها حمایت کنیم. در آن لحظه باید دست به کار می‌شدیم. ما استخر بادی بچه‌ها را با آب پُر کردیم تا بچه‌ها زودتر سرگرم شادی و بازی شوند. این وظیفه ما بود.»

این کار آتش‌نشان‌ها باعث شد تا فریاد شادی بچه‌ها بلند شود. آنها جشن تولد را به میزبان تبریک گفتند، با بچه‌ها بازی کردند و کنارشان عکس یادگاری گرفتند.در ادامه پست فیس‌بوک این ایستگاه آتش‌نشانی آمده است: «ما فقط یک کار ساده انجام دادیم. کاری که وظیفه‌مان بود. اما نتیجه آن لبخند، شادی و خاطره‌ای خوب برای بچه‌هایی بود که امروز کنارشان بودیم. خاطره‌ای که بچه‌ها و ما آتش‌نشان‌ها فراموش نخواهیم کرد.»

این پست باعث واکنش‌های گسترده در میان مردم شد و احساسات افراد زیادی را برانگیخت. یکی برای آتش‌نشان‌ها نوشت: «شما کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اید. شما الگوی بی‌نظیری برای این بچه‌ها هستید. باید این داستان را برای خیلی‌ها تعریف کرد. امیدوارم در کارهایتان موفق باشید.» کاربر دیگری نوشت: «دیدن لبخند و شادی بچه‌ها اشک را به چشمانم آورد. واقعاً هیجان انگیز بود. امیدوارم آدم‌های زیادی مانند شما فکر و عمل کنند. در این دنیایی که خیلی‌ها همدیگر را دوست ندارند، بچه‌ها به الگوهای خوبی چون شما نیاز دارند.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستورات تازه در پرونده قتل وحید مرادی / هنوز قاتل مشخص نیست! + عکس

فوری / قتل عام خانواده یک دختر 19 ساله در خانه باغ بانه / قاتل را کسی نمی شناسد!

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

عروس خانم پس از نامزدی با مامور پلیس با یک شیطان پرست می خوابید + عکس

مهناز خودش به من پیشنهاد داد و من به خانه اش رفتم! + عکس

حمله وحشیانه به خانه مقتول پس از اعدام قاتل در زندان گرگان

نقشه شرم آور مرد کرمانشاهی برای زنش

فیلم لحظه انفجار وحشتناک در پمپ گاز

ماجرای مامور نفوذی در دفتر شهردار تهران چه بود؟

تجاوز دکتر شیفت شب به جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان!+عکس

آخرین جمله وحید مرادی شرور معروف در شروع درگیری مرگبار در زندان چه بود؟ +عکس

ارتباط جنسی زن 42 ساله با پسر 11 ساله همسایه در دستشویی پارک!

عروس جوان 4 روز پس از عروسی شوهرش را کشت و در خیابان به دنبال شوهر جدید بود !+ عکس

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

کدخبر: 395714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟