پدرم هم مقابل یوگسلاوی بازی نکرد / پسر عقاب آسیا چه گفت؟ +عکس

پسر اسطوره‌ دروازه‌های ایران، در لیست ٢٣ نفره ایران قرار گرفت و یکی از سه دروازه‌بان ایران در جام است. هر چند بازی درخشان بیرانوند در برابر مراکش، امید امیر عابدزاده را برای قرارگرفتن در چهارچوب دروازه ایران در دو بازی پیش رو کمرنگ کرده، اما همین نیمکت‌نشینی هم قطعا افتخار بزرگی برای او خواهد بود.
نظرت درباره سه امتیاز بازی اول ایران چه بود؟
من برد تیم را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم شایستگی‌های تیم ما ادامه داشته باشد. ما برای برد وارد زمین شده بودیم و بچه‌ها استحقاق این برد را داشتند.
اما نظر مراکشی‌ها غیراز این بوده. آنها می‌گویند برد ایران شانسی بوده.
هرکسی می‌تواند نظر خودش را بدهد. ما بازی حساب شده‌ای جلوی مراکش انجام دادیم و به آن‌چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. چیزی که مشخص است این است که ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم زودتر هم به گل برسیم. همه چیز این بازی، گلی نبود که مدافع حریف به خودشان زد. اتحاد و همدلی ما، فشاری که آوردیم و موقعیت‌هایمان ما را شایسته این پیروزی کرد.
حضور تو در جمع سه دروازه بان ایران، خیلی‌ها را امیدوار کرد که حداقل در برابر مراکش به زمین خواهی رفت. اما این اتفاق نیفتاد.
مهم موفقیت تیم است. ما در تیم‌ملی اتحاد عجیب و غریبی داریم و اصلا مهم نیست که چه کسی بازی کند. درباره خود من هم این نکته که من از لحاظ سنی فاصله زیادی با دیگر بازیکنان و دروازه‌بان‌هایمان دارم و باید راه طولانی را طی کنم تا درون دروازه به صوت فیکس بازی کنم. چیزی که برای من مهم است این است که من به روسیه آمده‌ام و در مسیر قرار گرفتم. این برای من اتفاق خیلی خوبی است.
پدر تو ٢٠‌سال پیش در جام‌جهانی فرانسه بازی کرد و حالا تو در جام‌جهانی نماینده خانواده عابدزاده هستی. فکر می‌کنی بتوانی به آرزوی قلبی خودت که بازی در روسیه است برسی؟
همان طور که می‌دانید پدر من هم در بازی اول ایران در فرانسه در برابر یوگسلاوی درون دروازه نبود، اما روی نیمکت با اتحادی که در تیم ایران بود نشست و تیم را کمک کرد. قطعا من هم روی نیمکت به دروازه‌بان اصلی تیم و بقیه بازیکن‌ها کمک می‌کنم و روحیه خواهم داد.
چقدر به صعود تیم به دور بعد امیدواری؟
در فوتبال هیچ چیز غیرقابل دسترسی نیست. واقعیت این است که ما حالا سه امتیاز داریم و صدرنشین گروه خودمان هستیم. دو بازی سخت باقی مانده، اما قادر به گرفتن نتیجه هستیم.
اما تیم اسپانیا بسیار خطرناک و بزرگ است.
اسپانیا تیم بسیار خوبی است. نیازی نیست من درباره اسپانیا صحبت کنم. آنها پرقدرت هستند و بازیکنان بزرگی هستند و در هر لحظه از بازی می‌توانند جریان‌ساز باشند. اما ما هم روی تیم اسپانیا بسیار کار کرده‌ایم و قرار نیست جلوی آنها دست و پا بسته باشیم. به‌هرحال ما سه امتیازی هستیم و برای صعود همه‌ تلاشمان را خواهیم کرد.

امیر صادقی پناه 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط مردی که می گوید خواب بود !

کدخبر: 390284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟