دعوای عباس جدیدی و دبیر

1- اردوی تیم ملی ۱۹۹۳ (قبل از رسوایی دوپینگ) درگیری با ایوب بنی‌نصرت سنگین وزن تبریزی و مطلقاً بی حاشیه تیم ملی که پهلوان بی وزن ایران و دوست صمیمی رسول بود.

۲- اردوی المپیک آتلانتا و المپیک سیدنی، درگیری مکرر با کادر فنی تیم ملی. عربده‌کشی و تهدید منصور برزگر در زمین‌ گلف مجموعه ورزشی انقلاب.

ماجرای پر کردن بشقاب و گذاشتن داخل یخچال کمک مربی تیم ملی در خوابگاه نصرت را نیز همگان می‌دانند. وساطت افشارزاده و فائقی، باعث شد جدیدی بر خلاف رضایت مربیان، مسافر المپیک شود.

۳- جهانی ۱۹۹۸ تهران قرار بود رسول خادم سوگندنامه ورزشکاران را بخواند و جدیدی هم پرچمدار باشد.

رسول گفت هر دو تا را باید خودم انجام ‌دهم و حاضر نشد کوتاه بیاید!

وقتی امیر خادم مدیر تیم ملی پرچم را به رسول داد، عباس همان جا (مقابل دیدگان جمعیت) یقه امیر را کشید. پرویز عالی مربی تیم ملی دوید برای مداخله که او را هم هل داد.

جدیدی به رژه نیامد. می‌گفت کشتی نمی‌گیرم اما با وساطت محمدرضا طالقانی، روی تشک رفت و تنها طلای جهانی‌اش را به گردن آویخت.

۴- قبل از بازیهای آسیایی ۲۰۰۲ بوسان، هنگام رانندگی در اتوبان خاوران، اتومبیلی دنبالش بود که توقف کند عکس و امضا بگیرند اما با هم تصادف Crash کردند. سرنشینان آن خودرو را شخصاً تنبیه بدنی کرد و داستانش را با آب و تاب برای اعضای تیم ملی گفت.

۵- هیات عزاداری باستانی‌کارها در گلوبندک، در حضور دهها ورزشکار که مشغول سوگواری بودند، با سرمربی تیم ملی ناشنوایان درگیر شد.

در هیات مشهور جواد روحانی در شرق تهران موسوم به «اول مظلوم» باز در حضور عزاداران، رکیک‌ترین نسبت‌ها را به محمدرضا طالقانی داد. آخر چرا؟ هیچکس اندازه طالقانی به گردن جدیدی حق ندارد.

۶- درگیری فیزیکی با آقای محمدی مربی تیم ملی، در کلاس مربیگری فیلا به میزبانی قزاقستان.

۷- فرود آوردن مشت به گردن راننده شورای شهر، از صندلی عقب. (در رسانه‌ها منعکس شد)

۸- ضرب و شتم مامور شهرداری منطقه ۱۴ و لگد زدن زیر بیسیم.

محمدنژاد شهردار وقت منطقه به او گفت با این رفتار زشت، عملیات احداث ساختمانت را متوقف خواهم کرد. جدیدی برای تکمیل برج خیابان پیروزی، مدتها با شهردار درگیر بود.

۹- زنی که به شورای شهر شکایت برد جدیدی پس از صیغه، او را کتک زده و خرج بچه را هم نمی‌دهد. (منعکس در رسانه‌ها) بخشی از مشکلات جدیدی و رد صلاحیت کوتاه مدتش به همین ماجرا مرتبط بود.

۱۰- دعوای امروز با دبیر. پایانی اسفناک بر حضور ورزشکاران در شورای شهر.

درگیری فیزیکی، به هیچ دلیل و بهانه‌ای قابل توجیه نیست. از نظر من ورود علیرضا دبیر مثل بقیه ورزشکاران به عرصه سیاست کاملاً اشتباه بود. او صدتا عیب و ایراد دارد اما خانواده کشتی می‌دانند دبیر از رده نوجوانان حتی در جمع خصوصی، الفاظ زشت به کار نمی‌برد. دعوایش را هم کسی ندیده بود.

متاسفانه فیلم را پاک کرده‌اند. کاش به قول سرهنگ علیفر، می‌توانستیم «ببینیم با هم جزئیات کار رو»

حیف شد  هزار برابر تماشایی‌تر بود از کانر مک‌گرگور یا ولادیمیر کلیچکو.

مهدی رستم پور

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

درگیری فیزیکی عباس جدیدی و دبیر در صحن شورا

فیلم آشتی کنان عباس جدیدی و علیرضا دبیر در صحن علنی شورای شهر+عکس

چمران : درگیری عباس جدیدی و علیرضا دبیر مربوط به اختلافات قبلی بود

 

 

 

کدخبر: 266473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟