انهدام باند سارقان فرا استانی مغازه و اماکن خصوصی در "اهواز"

سرهنگ "حجت الله سفید پوست" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقتهای مغازه و اماکن خصوصی توسط سرنشینان خودرو پژو 405 نوک مدادی در سطح شهرستان اهواز موضوع در دستور کار کار آگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت .

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی محل اختفاء اعضای باند3 نفره سارقان مغازه واماکن خصوصی را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه 2 نفر از متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سفید پوست در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پایگاه شرق در ادامه تحقیقات و با توجه به اعترافات متهمان، یکی دیگر از اعضای باند که جهت فروش اموال به استان فارس عزیمت کرده بود را شناسایی، و پس از اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی در شیراز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه از قبیل تعداد زیادی گوشی سالم وتعمیری، 4دستگاه تبلت، 2دستگاه پرینتر، یکدستگاه تلسکوپ آزمایشگاهی، 400عددانواع گلس وقاب گوشی و یکدستگاه خودرو پژو 405 مورد استفاده در سرقت ها کشف کردند.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به 19 فقره سرقت مغازه واماکن خصوصی در شهرستان های اهواز، شیراز، اصفهان و ساری اعتراف کردند، عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 738185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟