انهدام باند سارقان فرا استانی در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مغازه و اماکن خصوصی توسط سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان با انجام اقدامات تخصصی، محل اختفای اعضای باند سه نفره سارقان مغازه و اماکن خصوصی را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دو نفر از متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست گفت: کارآگاهان پایگاه شرق در ادامه تحقیقات و با توجه به اعترافات متهمان، یکی دیگر از اعضای باند که جهت فروش اموال به استان فارس عزیمت کرده بود را شناسایی، و پس از اخذ نیابت قضائی در عملیاتی در شیراز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه از قبیل تعداد زیادی گوشی سالم و تعمیری، چهار دستگاه تبلت، دو دستگاه پرینتر، یک دستگاه تلسکوپ آزمایشگاهی، ۴۰۰ عدد انواع گلس و قاب گوشی و یک دستگاه خودرو پژو  ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۹ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان‌های اهواز، شیراز، اصفهان و ساری اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کدخبر: 737986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟