خرید آنی هایما s5 با بهترین شرایط

 

اگر قصد خرید این خودروی نسبتا لوکس را دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

معرفی خودروی هایما S5 و مزایای آن

قبل از اقدام به خرید هایماS5، باید با ویژگی‌های آن آشنا شوید. این خودرو در کلاس کراس‌اوور کامپکت با دیفرانسیل جلو توسط شرکت هایما، زیرمجموعه گروه خودروسازی فاو تولید‌شده‌است. در ابتدا مدل گیربکس دستی این خودرو با جعبه‌دنده‌ی CVT‌ وارد کشور می‌شد. اما از سال ۱۴۰۰، واردات مدل گیربکس اتوماتیک آن نیز در دستور کار ایران‌خودرو قرار گرفت.

طراحی جذاب هایما S5

با خرید هایما اس5 سوار بر خودرویی اسپرت و نیمه‌لوکس خواهید شد. طراحی بدنه‌ی آن، همان چیزی است که از یک خودروی چینی انتظار داریم. خطوط زیاد شیب‌دار و زاویه‌دار که در مجموع، چهره‌ای جذاب از این خودرو ساخته‌اند، از مهم‌ترین ویژگی‌های بدنه هایماS5 هستند.

طراحی جادار، روکش‌های باکیفیت، صفحه‌نمایش بزرگ، سانروف برقی، قابلیت تنظیم صندلی‌ها در جهت‌های مختلف، فرمان چرمی و صندلی عقب دوتکه از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که با ورود به کابین هایما S5 متوجه آنها خواهید شد.

مزایای فنی خرید هایما S5

هایما S5

شاید بزرگترین مزیت خرید هایما S5، موتور قدرتمند چهار سیلندر توربو و ۱٫۵ لیتری آن باشد. این موتور، توان تولید حداکثر ۱۶۱ اسب بخار نیرو و ۲۲۳ نیوتون‌برمتر گشتاور را دارد.

این اعداد در کلاس قیمتی این خودرو و در مقایسه با دیگر خودروهای چینی مانند جک، خوب ارزیابی می‌شود. نتیجه‌ی همکاری این موتور با گیربکس دستی یا اتومات هایما S5، یک تجربه‌ی رانندگی نرم، روان و نسبتا پرشتاب است.

از دیگر مزایای خرید هایما S5 می‌توان به مصرف سوخت نسبتا پایین و ایمنی بالا با آپشن‌های متعدد اشاره کرد. این مزایا، سبب محبوبیت بالای هایما S5 نزد جوانان، خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و طرفداران خودروهای کراس‌اوور شده‌است.

چالش‌های خرید هایما S5

به‌دلیل افزایش قیمت شدید هایما S5 در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد، بازار آزاد را برای خرید نقدی هایما S5 انتخاب می‌کنند. بازاری که ذاتا پرمخاطره است؛ اما در مورد خودرویی نسبتا لوکس مانند هایما S5، چالش‌های بیشتری هم دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • صرف وقت بسیار زیاد برای پیدا کردن خودروی مناسب

  • خطر افتادن به دام دلال‌ها و خرید خودروی بی‌کیفیت و حتی تصادفی با قیمت بالا

  • دشواری بیشتر کارشناسی فنی هایما S5 در مقایسه با خودروهای ایرانی و درنتیجه، لزوم صرف زمان بیشتر برای یافتن کارشناس حرفه‌ای و لزوم پرداخت هزینه‌ی بیشتر

  • افزایش ریسک خرید خودرو با مشکل حقوقی از دلال‌ها

خرید نقدی هایما S5‌ از همراه مکانیک

خرید نقدی هایما S5‌

چالش‌های ذکرشده، سبب شده‌اند که شرکت همراه مکانیک به‌عنوان بزرگترین بازار آنلاین خرید و فروش خودرو در کشور، وارد عمل شده و راه‌کارهایی ارائه کند. این شرکت، نمایشگاهی آنلاین، مخصوص خرید و فروش خودرو دارد. در این نمایشگاه، با یک جستجوی ساده می‌توانید تعداد زیادی آگهی ثبت‌شده، برای خودروی موردنظر خود را طی چند دقیقه بررسی کنید. خرید هایما S5 از همراه مکانیک، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

خرید نقدی هایما S5 با کارشناسی فنی

تمامی خودروهایی که در همراه مکانیک آگهی می‌شوند، از نظر فنی، بدنه و حقوقی توسط کارشناسان این شرکت، کارشناسی شده‌اند. گزارش این کارشناسی نیز در صفحه‌ی مربوط به هر خودرو دیده می‌شود. این در حالی است که هنگام خرید خودرو از همراه مکانیک، تنها یک بار هزینه‌ی این خدمات از خریدار دریافت می‌شود. این گزارش توسط این شرکت تضمین می‌شود.

حذف خطر معامله با دلال ها

با خرید نقدی هایما اساز همراه مکانیک، نگرانی‌ای بابت معامله با دلال‌ها نخواهید داشت. با حذف آنها از فرآیند قیمت‌گذاری خودرو، قیمت تمام‌شده‌ی هایما S5 برای خریدار نیز کاهش خواهد یافت. از سوی دیگر، کارشناسان حقوقی همراه مکانیک، شما را در تمامی مراحل انتقال سند و پلاک همراهی خواهند کرد. این مراحل در اسرع وقت شروع شده و طی حداکثر ۷۲ ساعت کاری به اتمام می‌رسد.

نحوه خرید هایما S5 از همراه مکانیک

برای خرید نقدی هایما S5 از همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/haima/haimas5/ کافی است اسم همراه مکانیک را سرچ کرده و وارد وب‌سایت این شرکت شده و وارد قسمت خرید خودروهای کارشناسی شده شوید. در ادامه، با وارد شدن به نمایشگاه انلاین همراه مکانیک، هایما S5 را جستجو کنید. پس از بررسی آگهی‌های ظاهرشده، روی گزینه‌ی خرید، کلیک کنید. در ادامه، کارشناسان همراه مکانیک جهت هماهنگی‌های بعدی با شما تماس خواهند گرفت و تجربه مدرنی از خرید و فروش خودرو را برای خود رقم می‌زنید.

 

کدخبر: 949950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟