سردار اشتری از تمهیدات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی خبر داد

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در سفر کاری به خراسان رضوی اظهار کرد: از ۱۷ مهرماه تا پایان هفته ناجا، مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی که فاقد دستور قضایی و یا تصادف منجر به جرح و فوت باشند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: با تلاش‌های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌ها که مربوط به بخش خصوصی است، مطابق با تعرفه‌های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود.

وی افزود: طرح تقسیط جرایم معوق نیز از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش یافته و این امکان فراهم شده تا مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه، جرایم معوق خود را به صورت تقسیطی و تدریجی پرداخت کنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به‌منظور کمک به حال مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

سردار اشتری اعلام کرد: همچنین دستور عدم توقیف خودروها با بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه نیز در هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ابلاغ شده‌ است.

فرمانده ناجا افزود: پلیس برای افزایش خدمات انتظامی همراه با تسهیل و تسریع امور با تکیه بر فناوری‌های هوشمند به‌منظور توسعه امنیت پایدار تلاش مضاعف دارد.

وی در این سفر به‌منظور رصد و بررسی وضعیت انتظامی و امنیتی خراسان رضوی، به‌صورت سرزده از برخی یگان‌های انتظامی شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه و کوهسرخ بازدید و روند خدمات انتظامی به مراجعان را رصد و ارزیابی کرد، همچنین سردار اشتری در این سفر کاری با برخی خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه داشت.

کدخبر: 727867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟