آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و سایپا از امروز سه شنبه 20 آبان 99 + جدول ثبت نام و قیمت

ایران خودرو / سایپا / سایپا و ایران خودرو هر دو قصد دارند دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از امروز شروع کنند. در خصوص ایران خودرو فروش فوق العاده از امروز شروع می‌شود و تا ۳ روز آینده ادامه خواهد داشت. سایپا نیز همین مدت زمان را برای فروش خود گذاشته است.

لازم به ذکر است که موعد تحویل این محصولات طبق روند دوره های قبل به صورت ۳ ماهه خواهد بود. متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

کدام محصولات عرضه می‌شود؟

ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده جدید خود محصولاتی شامل پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و راناپلاس را عرضه می‌کند. در طرح فروش سایپا هم خودروهای تیبا صندوقدار، تیبا۲، سایپا ۱۵۱، نیسان تکسوز، نیسان تکسوز با لاستیک رادیال، نیسان تکسوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز قرار دارد.

قیمت ها

با توجه به این که خودروسازان مجوز افزایش قیمت برای پاییز را دریافت کرده‌اند قیمت محصولات نسبت به دوره های قبلی بالاتر رفته است. در ادامه قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا برای فروش فوق العاده جدید به صورت جدول آورده شده است.

ثبت نام فروش فوق العاده خودرو

ثبت نام فروش فوق العاده خودرو

شرایط ثبت نام

۱.به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲.متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳.حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴.امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵.متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷.کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹.گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰.سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته: زمان فعال سازی و ثبت نام سایپا و ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز (۲۰ آبان) خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟