قیمت لاستیک پراید امروز جمعه 18 مهر ماه 99 / لاستیک دولتی از کجا بخریم ؟

قیمت لاستیک / برای خرید لاستیک دولتی پراید می توانید به از طریق سایت های لاستیک ایرنی مانند کویر، ایران و بارز اقدام کنید. معمولا ۱ هرماه ثبت نام یکی از سایت های شرکت های ایرانی برای ثبت نام باز می شود. برای ثبت نام لاستیک پراید کد ملی و کارت ماشین الزامی است.

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد اما آنچه رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران می‌گوید در سامانه تجارت لاستیک تمام لاستیک خودروها با نرخ دولتی عرضه می‌شود.

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد. در این راستا رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران درباره قیمت لاستیک در سامانه تجارت لاستیک گفت: این سامانه با ارائه سند از خریداران لاستیک را با نرخ دولتی به مردم تحویل می‌دهد.

قیمت لاستیک

اکنون قیمت یک حلقه پراید در سامانه تجارت لاستیک ۵۴۵ هزار تومان است. قیمت لاستیک پژو ۴۰۵ و پرشیا نیز ۷۲۰ هزار تومان است.

داود سعادتی‌نژاد افزود: قیمت لاستیک در بازار توسط دلال و واسطه‌ها تعیین می‌شود اما در سامانه تجارت لاستیک کالا با نرخ دولتی عرضه می‌شود.

قیمت خودرو‌ها بر اساس پایش، تجمیع و تحلیل قیمت‌های اعلام شده از سوی نمایندگی‌ها، قیمت معاملات انجام شده در بیش از ۱۵۰ نمایشگاه فعال سطح کشور و مراکز خریدوفروش پایتخت و نیز بررسی‌های میدانی در بازار خودرو به‌صورت روزانه استخراج می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟