درخواست 2 بازیکن پرسپولیس از گل‌محمدی/ اتمام حجت با رضاییان

رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس است که در این تیم خوش درخشید. حتی جدا شدن رامین رضاییان برخلاف میل باطنی اش بود. رامین رضاییان از السیلیه هم جدا شد. طبق شنیده ها رامین رضاییان احتمالا پس از چند فصل دوری به لیگ ایران و پرسپولیس باز می گردد. 2 بازیکن پرسپولیس برای بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس اتمام حجت کرده اند.

این روزها دائما زمزمه‌هایی در خصوص بازگشت مهره‌های سابق پرسپولیس به این باشگاه به گوش می‌رسد. یکی از این بازیکنان رامین رضاییان است که به نظر می‌رسد با توجه به مذاکراتی که در این مدت از سوی یحیی گل‌محمدی با او انجام شده، احتمالا او اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

در این بین، اما گفته می‌شود 2 بازیکن پرسپولیس به دلیل برخی رفتارهای رامین رضاییان در گذشته مخالفت خود را با حضور مجدد او در پرسپولیس اعلام کرده‌اند. این دو بازیکن که جزو بزرگترهای تیم هستند، به یحیی گفته‌اند اگر قرار به بازگشت رضاییان به پرسپولیس است، با او اتمام حجت شود تا این بازیکن سراغ رفتارهای حاشیه‌ای نرود.

به نظر می رسد برخی رفتارهای رضاییان در تمرینات و اردوهای پرسپولیس در گذشته همچنان باعث شده تا دو بازیکن قدیمی این تیم به راحتی با بازگشت این بازیکن به پرسپولیس کنار نیایند.

این دو بازیکن که به لحاظ فنی، کاملا رامین را قبول دارند، در صحبتهایشان با سرمربی پرسپولیس از او خواسته‌اند که رضاییان را مجبور کند که همانطور که در دوران حضورش در تیم ملی، بازیکن بدون حاشیه‌ای بود، در پرسپولیس هم از خط قرمزها عبور نکند.

منبع : فوتبالی

کدخبر: 764704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟