این 4 مرد را می شناسید /  با تهرانی ها برخورد مخوف می کردند + عکس چهره باز

به گزارش رکنا، پلیس با انتشار عکس های گردانندگان این باند از کسانی که در دام آنان افتاده اند خواست تا به دادسرا مراجعه کنند.

ساعت 3 بعد از ظهر هفتم مهر مرد جوانی در تماس با پلیس 110 از زورگیری چهار جوان سوار بر خودروی ال 90 سفید رنگ در محدوده بزرگراه شهید فهمیده پرده برداشت .

پس از بررسی های میدانی و با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند .

در این مرحله مرد مال باخته به کارآگاهان گفت : من به عنوان مسافر در میدان آزادی سوار یک خودروی ال90 سفید که سه سرنشین داشت، شدم. پس از پشت سر گذاشتن مسافتی یکی از سرنشینان خودرو با تهدید چاقو همه مدارک، گوشی تلفن همراه گران قیمت و پول هایم را سرقت کردو پس از آن من را در مکان خلوتی به بیرون از ماشین پرتاب کردند و همگی متواری شدند.

کارآگاهان پس از پایش های اطلاعاتی، پلاک خودروی سارقان را به دست آوردند و به جوانی با نام "فرشاد 20 ساله" برخوردند و مشخص شد پرونده های مشابه دیگری مبنی بر سرقت با خودروهای پژو 206 ، پژو405 و پراید به پایگاه دوم ارسال شده که در بررسی های بیشتر مشخص شد خودروها سرقتی بوده است و فرضیه این که سرقت توسط همان دزدان انجام می شود، قوت گرفت.

با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده، دستور دستگیری فرشاد و دیگر همدستانش صادر شد و در ادامه تحقیقات، مخفیگاه فرشاد در شهر قم شناسایی شد تیمی از کارآگاهان فرشاد و دیگر همدستانش را دهم دی در قم دستگیر و به پایگاه دوم منتقل کردند.

فرشاد در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: حدود سه ماه پیش با دیگر همدستانم که همشهری و بچه یک محل هستیم باندی را تشکیل دادیم. اولین سرقت را با خودروی خودم ولی دیگر سرقت ها را با خودروهای سرقتی انجام دادیم. اموال سرقتی را در محدوده مولوی به افراد ناشناس به قیمت نازلی فروخته و پول به دست آمده را بین خودمان تقسیم و صرف خوشگذرانی می کردیم.

وی با بیان این که کلیه اعضای این باند دستگیر شده اند و به 30 زورگیری اعتراف کرده اند، تصریح کرد: دزدان بیشترین سوژه ها را در مناطق مختلف تهران به ویژه در محدوده های غرب و جنوب غرب تهران از جمله جاده مخصوص، ورودآورد و آزاد راه تهران – کرج انتخاب می کردند.

بنابه این گزارش؛ با توجه به گستردگی اقدامات گردانندگان باند مخوف بازپرس پرونده خواستار انتشار عکس های چهار زورگیر شد تا کسانی که سوار خودروهای آنان شده اند به پایگاه دوم پلیس آگاهی واقع در خیابان کبیری طامه مجتمع انتظامی سرکلانتری دوم پلیس پایتخت مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟